2012. január 11.

Vazelin? Na ne... De! :)

Sosem gondoltam volna, hogy valaha is vazelint fogok vásárolni, de lám, tessék, mégis! :D Hozzáteszem, a felhasználási célja számomra szimplán a bőrápolás. Mire is használom?
Látható néhány videó már az okokról, amelyek miatt érdemes vazelint venni és alkalmazni. Sok mindenre jó, ez vitathatatlan, én azonban az alábbiak miatt szeretem:
  • illatmentes és nincs semmi íze sem, viszont nagyon jól hidratál, ezért ezzel szoktam bekenni az ajkaimat. Olcsóbb, mint egy hagyományos ajakápoló, igaz, a tégelye miatt nehezebb magunkkal vinni...
  • a körömágyamat, kezemet is gyakran ápolom vele
  • kiválóan puhítja az erősen kiszáradt bőrfelületet pl. a könyökömön, térdemen, sarkamon
  • mostanában néha ezt kenem hidratálóként a szemhéjamra
  • mivel állítólag a szempillákra is jótékony hatású, azokat is át szoktam kenni vele (szemhéjam bekenésével egymenetben)
  • alkalmas borotválás után az olyan érzékeny részekre, mint mondjuk a hónalj, persze csak kis mennyiségben
Én a DM-ben vettem, olyan 600 Ft körül volt azt hiszem és ehhez (ill. a felhasználási céljához képest) nagyon nagy mennyiség.

A tégelye viszont nem túl praktikus, igaz, hogy könnyen nyitható a teteje, viszont cserébe nem lehet visszazárni. :) Épp csak rá lehet tenni a kupakot, de az szinte magától leesik, nem "pattan" rá. Így tehát utaztatni ebben a formájában nem célszerű, igaz, nem folyik, de azért a testhőtől lehet, hogy olvadni kezdene mondjuk egy táska mélyén... Sebaj, ettől még szeretem! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése