2012. január 13.

Megvettem - Nokia 5230

Hát ő lenne az! :) Nagy dilemmában voltam (na jó, ez némi túlzás...), és végül rá esett a választás: Nokia 5230 navi.

Magánszemélytől vásároltam, mert újonnan most egyik szolgáltatónál sem akciós, GSM üzletben pedig a független változat több, mint 30 ezer Ft-ba kerül. Én ehhez képest 12-ért vettem meg! :) Vadi új, "null kilométeres" (ezt csekkoltam), még a gyári képernyővédő fólia is rajta van. Dobozában, minden kiegészítőjével együtt vehettem át: töltő, autós kihangosító, headset, csuklópánt, plusz 2 db hátlap.

Egyedül egy bibije van, hogy T-Mobile-függő, az én kártyám pedig Telenoros. :S Na sebaj, megoldjuk, már létezik számhordozás... :) Feltöltőkártyás vagyok, még elhasználom a rajta lévő összeget, aztán azt hiszem elindítom a szolgáltatóváltást.

Ettől a kis hibájától eltekintve örülök neki, remélem, beválik majd! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése