2012. augusztus 27.

Teszt: A legjobb kézkrém


Keresed a legjobban hidratáló, bőrpuhító krémet? Mindenhol kerested már? És a gyógyszertárban?
Régebben olyan helyen dolgoztam, ahol gumikesztyűt kellett viselnünk bizonyos munkafolyamatokhoz. A hintőporos gumikesztyűket pedig gyakran kellett cserélgetni, közben azonban állandóan kezet kellett mosni, ez pedig durván kikezdte a bőrt a kezemen. Totál kiszáradt, berepedezett, volt, hogy vérzett is. Muszáj volt csinálnom valamit, a "sima" kézkrémek már nem segítettek. Egy bőrgyógyász javaslatára próbáltam ki a Sanatopic krémet. Ez tulajdonképpen egy általános felhasználású krém, de én kifejezetten a kezemre használom.

A krém praktikus, nyomós flakonban kapható, amit kifejezetten szeretek. A flakon áttetsző, ami nálam szintén pirospontot ér, mivel szeretem látni, mennyi van még benne. 300 ml-t 1250 Ft-ért vehetünk meg, ami annyira nem is durva. Viszont csak patikákban kapható (vény nélkül)!


A termék ígérete szerint: A bőr saját természetes anyagával azonos hatóanyagokat tartalmazó hidratáló krém, mely segít pótolni a bőr elveszített zsír- és nedvességtartalmát. Rendszeres alkalmazása hozzájárul a száraz bőr miatt kialakuló bőrproblémák megelőzéséhez.

Alkalmazása: A nap folyamán bármikor használható, de legcélszerűbb fürdés vagy zuhanyozás után. A krémet vékonyan a bőrre kenjük, majd kíméletesen bemasszírozzuk. Egy percen belül felszívódik, az egész testre alkalmazható. A sérült, elvékonyodott, elvakart bőrön rövid ideig enyhe csípős érzést okozhat. Erre különösen kisgyermekek bőrének ápolásakor ajánlatos figyelemmel lenni.

A krém állatkísérletek nélkül, Magyarországon készül, színezéket, illatanyagot nem tartalmaz.


A krém fehér színű, az illata nem a legkellemesebb, nem parfümös, de ezt simán elnézem neki. Viszonylag könnyen el lehet kenni, és bár viszonylag zsíros, nehéz krémről van szó, egész jól és gyorsan felszívódik. Főleg az én, száraz, vízhiányos kézbőrömön...

Ápolás után sokáig puha és hidratált érzésű marad a kezem. Ugyanez sajnos a többi eddig próbált krém után nem volt jellemző. A bekenés után közvetlenül mindegyik hatásosnak tűnt, de egyiknek a hatása sem volt túl hosszan tartó.

Bár meg akartam várni, míg elfogy a másik, a tégelyes Atrix, amit egyszer hirtelen felindulásból megvettem kipróbálni, de igazán nem vált be. Mióta ezt használom ismét, azóta sokkal puhább, bársonyosabb a kezem! Imádom!

Hallottál már róla, próbáltad már?

6 megjegyzés:

én is őt használom és imádom :)
http://vogueandlife.blogspot.hu/

Rékus, de jó! :) Ezek szerint másnak is használ! Aki még nem ismeri, annak bátran ajánlom.

Huhh, nagyon köszönöm a tippet, hónapokig-évekig kutattam jó kézkrém után, egyedül az Yves Rocher az aminél meg tudtam állapodni, de a posztod alapján felbátorodtam :)
Nálam is befigyelt rendszeresen a felrepedezés-vérzés, szóval nálam is a hidegekcéma tüneteit produkálta.
Pusza: Reni

Reni, majd számolj be léci a tapasztalataidról! Kíváncsi vagyok, hogy bevált-e Neked is!

Na, ezt megnézem majd magamnak, köszi a tippet :-)

Djkaty, remélem tetszeni fog!

Megjegyzés küldése