2012. január 15.

Túrós mézes arcpakolás

A kozmetikusnál tett látogatás után úgy döntöttem, hogy mivel volt is itthon hozzávaló, kipróbálom azt a túrós-mézes maszkot.
A recept nem túl bonyolult:
  • 1 evőkanál friss tehéntúró
  • 1 evőkanál langyos méz
  • 1 kiskanál zsíros tejföl
Én a fentieket egy kis müzlis tálkában kevertem össze. A legtöbb ilyan házi recept véleményem szerint elég nagy mennyiségeket ír, nekem ez a kb. 2 evőkanálnyi adag is legalább két alkalomra elég lesz. Feleslegesnek éreztem több anyagot felkenni, csak lefolyt volna az arcomról.

Fontos, hogy a pakolást tiszta arcbőrre vigyük fel! Én most nem radíroztam, mert az a héten már megvolt, helyette csak krémes arclemosót használtam. Elég sokáig hagytam hatni a pakolást, majdnem fél óráig, már egészen "rászáradt" az arcomra, mikor leöblítettem. :)

Utána nagyon finom, puha lett a bőröm, még a sok orrfújástól csúnyán kipirosodott, sebes orrom is pihe-puha lett tőle! Úgy tapasztaltam, hogy jól hidratál és puhít, az én száraz, víz- és zsírhiányos bőrömre kifejezetten jótékony hatással volt, máskor is használni fogom! Már csak azért is, mert a bekevert maradék ott figyel a hűtőben. :D

Ti próbáltátok már ezt a pakolást? Esetleg másik házi recept alapján készült változatot?

2 megjegyzés:

Tuti jó hatása lehet ! Ki fogom tuti próbálni, ha lesz itthon túró! :) Apa most használta el kőrözöttnek :D

Thündérke, nálam is ez a legjellemzőbb, hogy elhasználom (megeszem), ha van itthon túró. :)

Megjegyzés küldése