2012. január 27.

Teszt: Comfex vattakorong


Nemrégiben vettem egy csomaggal, mert az előzőleg használt (Ebelin, DM) elfogyott. Épp a boltban voltam és mikor megláttam ezt, gondoltam, nem sok különbség van vattakorong és vattakorong között, úgyhogy hazahoztam.

Ezt a márkát a OneEuro boltokban lehet kapni, én legalábbis máshol még nem fedeztem fel. A csomagban 80 db korong található, az anyaga 100% pamut. Az árára sajnos nem emlékszem, de az eurós boltokban megszokott árfekvés, talán olyan 200 Ft körül.




Sosem gondoltam volna, hogy lehet különbség két ilyen alap termék között, hiszen csak lemosom vele a sminkem vagy letörlöm vele az arcomról a pakolás maradékát, aztán ennyi. De nem! Utóbbi célra még csak-csak elmegy, de amúgy szemsmink lemosáshoz egyszerűen borzasztó. A korongok már eleve is szöszölődnek, ha nem csinálunk vele semmit, akkor is. Ez jól látható az alábbi képen is. A fényképezett korongot akkor vettem ki a csomagból, a fotózáshoz és miután kétszer hozzáértem (hogy áthelyezzem a fotókhoz) már ilyen...

Ez a szöszölődés nekem a szempillaspirál lemosásakor okozza a legtöbb problémát, mert cafatokban ráragad a pilláimra és még ezt is el kell távolítani, nem csak a spirált...

Tehát olcsó ugyan, de egész biztos, hogy nem fogom újra vásárolni. A maradékot pedig jobb híján körömlakk lemosáshoz fogom elhasználni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése