2012. január 25.

Teszt: Balea Anti-Age Maszk

forrás: https://lh3.googleusercontent.com
Már egy ideje a fürdőszobai cuccok között kallódott ez a még régebben vásárolt arcmaszk. Gondoltam, elhasználom és megírom a tapasztalataimat róla.


A csomagolása teljesen korrekt, egy kis zacskóban két részre osztva 8-8 ml pakolást kapunk. Mondjuk nekem ez az adag 4x-re is elég, szóval szerintem elég kiadós az árához képest (250 Ft).

Kicsit nehéz kibontani, van rajta ugyan kis jelzés, hogy "itt tépd fel", de a csomagolás anyaga miatt elég nehezen tudom tépni, inkább ollóval vágtam le a csücskét, nem egy nagy tragédia. :) Mint mondtam, nekem az egy adagnyi cucc is elég lesz 2 alkalomra, de ha ügyesen nyomjuk ki a zacskóból a krémet, akkor a maradék sem szárad be, nyugodtan felhasználható később is. 

A parkolás fehér színű, semleges illatú, könnyen el lehet kenni az arcon, szerintem pont jó az állaga. A használati utasítás szerint 10-15 percig kell fent hagyni, de én kicsit tovább hagytam az arcomon. A végére gyakorlatilag az egész kencét beszívta a bőröm és nem is volt mit letörölni illetve lemosni. :) Azt az egész kicsi felesleget, amit éreztem még a bőrömön a hatóidő után, szépen belemasszíroztam a bőrömbe és kész.

Nagyon elégedett voltam az eredménnyel, nagyon finom és puha lett tőle az arcom, mintha érezhetően feltöltöttem volna a bőrömet a pakolással. Lehet, hogy egy zsírosabb, problémásabb bőrre nem ez a legjobb választás, de nekem bevált, egészen biztos, hogy újra fogom vásárolni!

1 megjegyzés:

Én nagyon szeretem a Balea-s maszkokat :) és nekem is 4 adagra elég szokott lenni :D

Megjegyzés küldése