2012. január 16.

Mit veszel alá???

Vasárnap jártam C&A-ban és H&M-ben, mindkét helyen láttam - leértékelve - olyan egyszínű muszlin blúzokat, amelyeket elképzelni sem tudom, hogyan lehetne normálisan viselni, tekintve, hogy teljesen átlátszóak...Volt fekete, rozsdaszínű és törtfehér, de igazából még a feketét sem tudnám hogy felvenni. Netán fekete melltartóval? Elég béna lenne...



Vegyek alá egy pántos topot???
 

Esetleg ne vegyek alá semmit se? Na neeee... Azért az mégis csak "kicsit" túlzás lenne... :D



Nekem tehát egyik megoldás sem tetszik... Nektek milyen ötletetek van? Akinek van ilyen típusú blúza, az hogy oldja meg ezt a problémát?

2 megjegyzés:

Nekem nincs ilyen, de nagyon tetszenek - azért inkább vékony lányokon mutat jól, és az nem én vagyok :D-, annyira elegáns... Én úgy oldanám meg, hogy egy pántos toppot vennék alá, ami harmonizál a blúz színével. Itt as képeken van az a fekete alapon színes pöttyös, nekem bejön :)

Ez a top + blúz, hát nem is tudom. Nekem kissé elrontja az összhatást az átlátszó trikó. Főleg, ha valami jópofa szabása van a blúznak, akkor elviszi a tekintetet az alóla átlátszó trikó. :S De egyelőre nekem is ez a megoldás az, ami még egyáltalán elképzelhető lenne.

Különben fazontól függ, hogy kinek mi áll jól. Én pl. múltkor próbáltam két fazont is és katasztrófa volt. Pedig a legkisebb létező méretet akasztottam le, mégis úgy állt rajtam, mint tehénen a gatya. :D Szóval meg kell találni a megfelelő fazont. Aztán már csak azt kell kitalálni, hogy mit vegyél fel alá! :P

Megjegyzés küldése