2012. január 15.

Teszt: Miss Rose 10-es (barna-arany) paletta


Még nem sokkal karácsony előtt vettem az eurós boltban ezt a palettát. Nem vártam túl sokat tőle, de megtetszett a színösszeállítása és azt gondoltam, ez a kissé arany-barnás, csillogó szemhéjpor együttes jó használatot tesz majd.

A csomagolás még nem is lenne olyan béna, ha nem rózsaszín lenne a felirat, de így elég "gagyi" hatása van. Persze mit várunk egy kb. 300 Ft-os palettától? :D

A teteje könnyen nyitható és még vissza is zárható normálisan, ami felettébb praktikus. :) Van hozzá egy két végű szivacsos végű applikátor, de ezt azt hiszem, sose fogom használni, ugyanis én csak ecsettel dolgozom. Egyszer egy sminkes azt mondta nekem, hogy a szivaccsal max. felvinni érdemes a port a szemhéjra, azzal nyúzni a szemkörnyék finom bőrét nem célszerű. Azóta semmire se használom ezeket a szivacsokat. :)


A paletta hátoldalán van egy "02"-es kód, ha netán valaki ez alapján keresné majd a boltban. :) Láttam belőle lilás-rózsaszínes és még további változatokat is.


A porok felülete dombornyomott, kissé nehezen tudom felvenni a kellő mennyiséget belőlük. Érdekes, hogy pl. a legsötétebb árnyalat nagyon jól tapad, míg mondjuk az 1-ből nehezen lehet kivenni a szükséges adagot.


A képen alap nélkül, az ujjammal kikent szemhéjporok láthatók, nappali fénynél. Az első kettő sajnos alig látszik, élőben sem sokkal erősebbek, inkább csak enyhén "csillognak". Bár lehet, hogy ha többet teszek a bőrömre, jobban látszik... Most próbáltam mindegyikből ugyanolyan módszerrel mintát venni.

Van, amelyik kicsit rézfényű, míg van, ami inkább sárgás-arany színű barna. Nekem a 8-9-10. fog bejönni, azt hiszem, esetleg a 2-3. a világosabbak közül.

Könnyen le tudtam őket mosni víz és pici folyékony szappan segítségével, olyan erősen nem ragaszkodnak, de ezt már az elején sejteni lehetett. Mindenképpen szemhéjalappal ajánlanám használni, ha a helyükön lehet tartani őket, szerintem lehet velük szép sminkeket csinálni! Egy próbálkozás megtekinthető itt.

1 megjegyzés:

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Megjegyzés küldése