2012. január 11.

Kallos testápoló teszt

Ezt a testápolót egy Eurós boltban vettem még pár hete, mikor elfogyott az előzőleg használt Dove-om. Nem volt időm máshova elmenni, így gondoltam, megér egy próbát. Azóta is ezt használom.

A flakon 300 ml-es, az én választottam vaníliás, de láttam eper illatú változatban is. Ha jól emlékszem, 350 Ft volt vagy valami ilyesmi.

A csomagolása nekem tetszik, szeretem a minimálhoz közelítő megjelenést. Jól zárható és könnyen nyitható, a fogása sem rossz, egyedül az zavar, hogy mivel a flakon elég vastag anyagból készült, viszonylag nehezen tudom belőle kinyomni a krémet, pedig még van benne bőven.

Mit ígér a termék? "Aloe Vera és természetes antioxidáns tartalma hosszan tartó hidratáltságot nyújt. A bőr puha, táplált és egészséges lesz. Könnyen beszívódik, nem kelt zsíros érzést. Száraz bőrtípusra ajánlott."

Az én bőröm kifejezetten száraz, hámlik, húzódik minden zuhanyozás után. Meg amúgy is. Elbírná a nehezebb testápolókat is, de azok közül sokat egyszerűen mégsem képes rendesen beszívni, nem tudom, miért. Ez a Kallos testápoló viszont tényleg hipergyorsan eltűnik a bőröm felületéről! Ilyet még eddig egyetlen másik testápolónál sem tapasztaltam.

A krém állaga nekem teljesen megfelel, nem túl híg és egyáltalán nem zsíros érzésű. Könnyen el lehet oszlatni a bőr felületén és nem is kell belőle túl sok. Az illata már más kérdés... Nem is mondhatnám, hogy rossz lenne, inkább csak túlzottan erős. Úgy érzem magam használat után, mint egy jó nagy adag vattacukor. :) Hihetetlen erős és tartós vanília illata van, de ezt már a boltban, a doboz felnyitásakor érezni lehet. A bőrön is ugyanilyen, úgyhogy aki ezt nem bírja, ne is próbálkozzon vele!

A hatása nem rossz, bár azt nem merném állítani, hogy hosszan tartóan hidratál. Mondjuk nekem egy testápoló sem tudja ezt garantálni, úgyhogy kezdem azt hinni, nem a termékekben van a hiba... :) Az viszont tény, hogy használat után tényleg puha és már-már bársonyos lesz a bőröm tőle. Egy ideig...

Összességében elégedett vagyok vele, megérte az árát és egész sokáig tudom használni. Azt hiszem, újra fogom vásárolni, de várhatóan felváltva a jól bevált Dove-val.

2 megjegyzés:

Ha elfogynak a mostani testápolóim, szét fogok nézni a közeli 100-asokban, hátha találok egy ilyet :) *Chanel

Kallos termékeket fodrászkellékesnél is lehet kapni, bár hogy ott pont testápoló is van-e, nem tudom. Én láttam már ilyen márkájú cuccokat pl. a budaörsi Auchan üzletsorán is, de lehet, hogy az eurós boltokban olcsóbb... Remélem, sikerül majd találnod valahol! :)

Megjegyzés küldése