2012. január 28.

Teszt: Miss Gréti normál tampon


Lányok, én még azt hiszem, egyetlen blogon sem láttam olyan tesztet, ahol női higiénés termékeket teszteltetek volna. Ez véletlen? Vagy ezzel a témával "nem illik" foglalkozni? :) Szerintem nincs ebben semmi, hiszen ilyen termékeket mindenki használ közülünk, ezért úgy gondoltam, miért is ne?

Ismét egy OneEuro boltban kapható terméket hoztam, jóval olcsóbb, mint a drogériás márkák. A kis papírdobozban 8 db normál tampon található, az ára 145 Ft. Ennyiért megért egy próbát. :)

A doboz kék mintás, szerintem egész jól néz ki, szimplán nyílik, nincs semmi rajta felnyitást könnyítő csík meg ilyesmi. Nem is értem, minek dimenzionálják ezt túl olyan sok más márka esetében, hiszen ezt is simán és könnyen vissza lehet zárni. :D


A tamponok a szokásos fólia csomagolásban vannak a dobozban, középen kell a csomagolást megtekerni rajtuk a kibontáshoz, ez sem meglepetés. Igazából egyetlen meglepetés sem ért a termék használata során. :)



Azt kaptam, amit vártam. Sem többet, sem kevesebbet, de úgy gondolom, hogy ennyi pénzért bőven megéri, úgy gondolom, hogy a leginkább elterjedt, de jóval drágább árfekvésű O.B. sem tud ennél többet. Miért is kéne? :) Teszi a dolgát és ennyi.

Én elégedett voltam vele és fogom használni máskor is.

Mit gondoltok, egy ilyen teszt nem vállalható? Miért nem szoktatok ilyen termékekről írni?

9 megjegyzés:

Én is gondolkoztam már arról hogy erről a témáról miért nem ír senki. Hiszen az is éppen annyira fontos téma lehet hogy melyik betét a legjobb, mint hogy melyik rúzs a legpigmentáltabb. Sok csalódástól és mellényúlástól meg kimélhetnénk magunkat.

Selbe, egyetértek! :) Örülök, hogy más is így látja. :)

épp a minap volt egy tamponteszt a velveten tán, megkeresem... ;)

http://divany.hu/shopaholic/2012/01/24/tampont_vagy_betetet_celszerubb_hasznalni/

és egy régebbi tampon ill. betét tesztet tettek hozzá.
én például sok mindenben kísérletezős vagyok, de tamponokat nem próbálgatnék összevissza, mert úgy gondolom, h jó nekem az o.b., nincs vele problémám, akkor miért járjak esetleg rosszul?!

Nem láttam még, de megnézem a cikket, köszi!
Én azért írtam ezt a tesztet, mert épp eurós boltban jutott eszembe, hogy vennem kéne tampont és ott ez volt. Arra gondoltam, hátha valakinek ez segítség lehet. Mellesleg az említett o.b. jóval drágább, így szerintem 145 Ft-ot megért ez a kísérlet! :) Szerintem egyébként ez a téma sem más, mint a rúzsok, testápolók vagy bármi. Ki lehet próbálni valami újat, hátha bejön. Nagy baj nem lehet belőle. :)

Szerintem egy nöi blogba ez is simán belefér. Én nem vagyok kísérletezös, hüséges vagyok az o.b.-hoz. Nagyon régen próbáltam mást, de nem vált be.

Szerintem is abszolút belefér ez a téma is a női blogok világába és tök jó, h valaki ezt felvállalja.
Én azért nem vágyom rá, mert más téren tényleg nyitott vagyok bármire, ha olykor betétet használok, abból is vettem már olcsóbb, de nagyon szimpinek tűnőt, tehát nem ragaszkodom az egyébként szerintem jól funkcionáló alwayshez, de a tamponteszt elolvasása után pláne nem akarnék kettéhasadós termékeket magamba helyezni... :)
Én évekkel ezelőtt egyszer egy barátnőtől kaptam valami másfajtát és valamiért nem éreztem jónak, talán ezért sem kacsintgatok másfelé.

végre valaki, aki megdönti ezt a tabu témát :D én is nem rég agyaltam rajta, hogy intim lemosókról is kellene írni, mert hát ott is van ám márka dömping :) csak hát ugye a "kényes téma"...

jó hogy meg merted tenni az első lépést... :) és azt kell hogy mondjam,sokszor tényleg nincs nagy különbség egy no name és egy márkás eü. termék közt (akár tampon,akár betét)

Megjegyzés küldése