2012. január 23.

Egy életem, egy halálom, elhasználom


Thündérke ötletes posztja adott ihletet és az, hogy tegnap este végre kicsit rendbe tettem a fürdőt. Ha már nekiálltam takarítani, össze is gyűjtöttem és rendszereztem mindent, most csak azt hagytam elöl, amit mindenképpen szeretnék "elfogyasztani" végre.

Rengeteg rég nem használt dolog került elő (pedig nem vagyok nagy felhalmozó), úgyhogy mindenkit arra buzdítok, hogy nézzen körül, milyen cuccai vannak a fiók mélyén! Sokat lehet így spórolni is!

Ha pedig olyasmit találunk, amit azért nem használunk, mert nem passzol a bőrünkhöz, hajunkhoz, stb., akkor adjuk oda olyasvalakinek, akinek megfelelhet, pl. barátnő, tesó... Természetesen ha komoly hibája van a terméknek, esetleg már lejárt, akkor dobjuk ki.

Nekem most el kell használnom a következőket:
  • Balea radírozós tusfürdő (kicsi van már csak belőle)
  • Schauma intenzív olaj sampon (pár alkalomra még elég)
  • L'oreal Studio silk&gloss hővédő krém (1-2 alkalom)
  • Balea mini, pumpás dezodor (bőven van benne)
  • kétféle Balea arcmaszk (1-1 adag)
  • no name vattakorong az eurós boltból (szörnyű minőség, tisztára szöszöl, így max. körömlakk lemosáshoz fogom használni, kb. 50 korong)
  • Matrix hajvégápoló olaj (bőven van)
Nem hiszem, hogy elhasználom:
  • Balea kis flakonos női borotvahab (talán 2x használtam belőle egy egész kicsit)
  • Wella kis flakon hajfényesítő hajlakk (kb. félig lehet)

2 megjegyzés:

A L'oreal Studio silk&gloss hővédő krém mennyire jó? :) mert én most Syoss-t használok, de nem hiszem, hogy ér valamit :D

Thündérke, már egy ideje nem használok hajvasalót, hajszárításhoz pedig ritkán használtam eddig is ezt a hővédőt, mert folyton elfelejtem. :)
Sajnos a hajam a vége felé nagyon elvékonyodik és borzasztó száraz is. A vasalás után közvetlenül általában nem tűnt annyira rossznak a helyzet, de mivel rendszeresen vasaltam (heti 1-2x), azért az láthatóan nem tett neki jót. Hogy ez most a rossz hővédő miatt volt-e vagy mert ilyen minőségű a hajam, sajnos nem tudom megmondani.

Megjegyzés küldése