2012. január 18.

Teszt: Sunfleur uborka krémpakolás - 1. alkalom

Azt hiszem, talán én vagyok az egyetlen olyan blogger az országban, aki nem a gyártótól kapta tesztelésre a bemutatott terméket, hanem nemes egyszerűséggel megvásárolta! :D Így aztán végképp senki sem foghatja rám, hogy elfogult vagy részrehajló lennék.

A pakolást Rossmannban vásároltam, ami akkor jó ötletnek tűnt, de mint később kiderült, jobban tettem volna, ha a Douglas-ba megyek be, ugyanis ott olcsóbb! (Ki hitte volna???) Én tehát - ha jól emlékszem - 799 Ft-ért vettem meg, a Douglas-ban pedig azt hiszem 690. Nem nagy a különbség, na de az elv! :) Ezért az összegért különben 75 ml-t kapunk.

A csomagolás kifejezetten tetszik, nekem nagyon bejön a nyomós megoldás, bár lehet, hogy ez a praktikum rovására megy majd, hiszen ha elfogy, nem tudom, hogyan jutok hozzá ahhoz a krémhez, amit már nem lehet kipumpálni belőle...


Tetszik a szín és a formavilág, a kanyargó indamintás díszítés. A flakon jó fogású, nekem tetszik az áttetsző kupakja is.

A termékleírás a következőket ígéri: "Az uborka kivonat mélytisztító hatású, visszaállítja a bőr hidratáltságát. A Ginkgo biloba vérkeringést serkentő, jó hámképző, érfal erősítő, energiát ad a sejteknek, leköti a káros szabad-gyököket, így késlelteti a bőr öregedését. Mindezt erősíti az E és B5 vitamin, valamint a barna tengeri alga ásványi anyag tartalma. Használatával a tág pórusok összehúzódnak, a bőr látványosan felfrissül, újjászületik."

Ezt elolvasva döntöttem el, hogy ezt a pakolást választom, bár sokan dícsérték a csokis változatot. Az extra száraz bőröm miatt nekem elsősorban hidratálásra van szükségem, így döntöttem az uborkás mellett.



Az összetevőket is fotóztam közelebbről, ha valakit érdekelne részletesebben:


Első használat előtt olivaolajjal lemostam a sminket, majd jött egy kevés Nivea krémes arclemosó és a Sunfleur arcradír (teszt hamarosan...). Ezután a tiszta bőrömre kentem fel a pakolást. Azt hittem, 1-2 nyomás a pumpán és elég is lesz a krém, de tévedtem. Azt írja, vastagon vigyük fel az arcra... Én szerintem nem vittem fel túl vastagon, de így is kellett vagy 4-5 pumpálásnyi adag. A krém állaga nem túl sűrű, de amikor próbálom eloszlatni az arcomon, mégis kicsit "nehezen terül". Ez nem volt gond, csak meglepett. :)

A színe majdnem hófehér, az illata pedig nagyon enyhén uborkás, ami nem is baj (mármint az, hogy enyhén...), mert nem igazán szeretem ezt az illatot. :)

A használati utasítás szerint 20 percig hagytam hatni, majd mikor kimentem a fürdőbe, akkor láttam, hogy szinte az egészet beszívta a bőröm. Látszólag legalábbis... Vattakoronggal mégis áttöröltem, hogy a felesleget leszedjem és azért volt mit eltávolítani.

Utána viszonylag puha lett a bőröm, de extra hidratáltságot és bársonyosságot nem tapasztaltam. Elképzelhető, hogy a pakolás előtt használt radír volt az oka, hogy túlzottan feszült, húzódott a bőröm a szárazságtól és ezen ez a 20 perc ennyit tudott javítani... (A radírról hamarosan jön a beszámoló!) Bár este teszteltem, lefekvés előtt még kénytelen voltam éjszakai krémmel is bekenni az arcom. :S

Összességében tehát egy olcsó, de szerintem közepes minőségű termékről van szó, amitől (talán pont a többiek pozitív leírásai alapján) többet vártam. Az én bőrömnek ez most egyáltalán nem volt elég. Kicsit csalódtam, de még nem adom fel, legközelebb megpróbálom radír nélkül vagy egy másik radírt használok előtte, hátha akkor jobban produkál.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése