2012. január 19.

Nude rúzs - de melyik?


Többször próbálkoztam már megtalálni azt a nude színt, ami jól állna nekem, de eddig sajnos nem jártam sikerrel. Másokon nagyon tetszik, de magamon... Ennek ellenére szinte biztosra veszem, hogy létezik egy olyan árnyalat, ami passzol hozzám és nem úgy nézek ki vele, mint egy vízihulla. :D




nagy kedvenc... :)

Nem vagyok egy nagy rúzshasználó, de most elhatároztam, hogy mindenképpen szeretnék egy nude-ot! Inkább rózsás, mint sárgás vagy testszínű változatra gondolok, de aztán ki tudja...? :) Aztán ha ez megvan (mint alapdarab), talán egyszer nézek egy erős vöröset is. :D

Ha drogériába megyek (legyen az épp DM, Rossmann vagy akár Douglas), akkor viszont ott csak izzófénynél tudom megnézni, milyen is az adott szín. :S Tudom, hogy természetes fény lenne az ideális, de ezt sok helyen nem lehet normálisan megoldani. :/

Az pedig a következő gondom, hogy ha a tesztert a csuklómra kenem, ott totál másképp mutat, mint az ajkaimon. Előfordult már, hogy ami először tetszett a kezemen, azt a számon már borzasztónak találtam. :S Amit meg már a csuklómon szörnyűnek tartottam, lehet, hogy a számon nem is lett volna olyan rossz... Ti hova szoktatok kenni mintát a teszterből, amikor válogattok?

Egyébként mivel amúgy nagyon ritkán használok rúzst, és egyelőre azt se tudom, mennyire használnám ki ezt a testszínűt, ezért nem ki érte most többezer forintot, szóval alacsonyabb árkategóriában gondolkozom.

Márkára esetleg ötlet???

6 megjegyzés:

Avon, Pro Luscious - Beige Luxe, a mostani kampányban 1419 Ft :) és szájfény is van a kupakban :)

Ismerős a probléma...
Mindegyik nude rúzzsal úgy nézek ki...
A leghalványabb, ami még elmegy rajtam, az a Catrice Ultimate Colour 020 Maroon. Máson sötétnek látszik, rajtam ilyen:
http://bankanita.blogspot.com/2011/07/keresre-teljes-arcos-kep.html
http://bankanita.blogspot.com/2011/07/ajandekok-rossmann-os-cuccok.html
Nagyon jó fedése van, nem szárítja a szám.

Ritu: Köszi a tippet, megnézem a netes katalógusban! Mondjuk a gondom az Avonnal az, hogy nem állok kapcsolatban egy tanácsadónővel sem és így, minta nélkül megrendelni egy rúzst nekem zsákbamacska. :S

Anika: Köszönöm, ez a Catrice nem is rossz! Ez egy kissé mályvás árnyalat, nem? Mindenesetre legközelebb megnézem, milyen élőben!

Hát, olyan nem is tudom,milyen színű :) Mindig másnak látom, mályvásnak még nem láttam. Olyan szájszínű...
Anyumon kifejezetten sötét, olyan barnás. Rajtam inkább nude.
Az állaga nagyon jó, ez mindig a táskámban van, jó kis szín. :)

Fúú, a Catrice rúzs nagyon szép Anika! ezt én is megnézem legközelebb :D

Oké, meg fogom nézni ezt a mályva-barnás-nude rúzst! :D Most már különösen érdekel, milyen élőben! :)

Egyszer egy sminkes lánnyal voltam egy szaküzletben és rúzsokat nézegettünk. Volt egy olyan, aminek nem lehetett meghatározni a színét rózsásan-capuccinosan-mályvásan-lilásan irizált egyszerre. :) Meg is vettem. :D Na, lehet, ez is ilyen "mindenszínű". :)

Megjegyzés küldése