2012. január 10.

Kéne egy új mobil...

Ő az, aki helyett ideje lenne már egy újat beszereznem. Sajnálom, mert nem szeretek ilyesmire költeni. Igazából nem érdekelnek a mobilok, a legújabb divat ebben a témában, a mobilról netezés és társai... Fotózni fényképezőgéppel szoktam, videózni kamerával, internetezni meg a laptopomon. Nekem ez elég, sőt bőven elég! De régi kis telefonom - így közel 5 év után - lassacskán feladja. Nem tudok róla hívni, nem tudok hívást fogadni és ez főleg akkor van így, amikor épp fontos lenne. Máskor minden további nélkül működik.

Tehát eljött a csere ideje. Na de mire cseréljem??? Sokat költeni nem szeretnék, tekintve, hogy mobil tekintetében végképp nincsenek túl nagy igényeim.

Most ideiglenesen nálam van egy Nokia 5230-as. Elég fura az érintőképernyő miatt, de összességében nem rossz. Na nem mintha sokat használtam volna eddig. :)

Nem szándékoznék túl sokat a mostani mobilok megismerésére szánni, így lehet, hogy keresek majd egy ilyet, mint ez és mielőbb megveszem. Persze nézegettem azért még párat, de az a slider típusok valamiért nem szimpik.

Eredetileg sem akartam nyithatósat, csak amikor a mostanimat kellett vennem, akkor épp ez volt akciós. Nem mondanám, hogy megbántam, végül is megszoktam, nem is ment tönkre a fedele a nyitogatás miatt (ettől féltem), de ha lehetne, most nem választanék olyat, amivel még bűvészkedni kell használat előtt (kinyitni, szétcsúsztatni).

Teljesen alap készüléket nem szeretnék, valahogy irtózom az 5000 Ft-ért megvehető, új készülékektől, de egyébként tényleg nincsenek komoly elvárásaim: telefon funkció, névhez egyedi csengőhang, naptár, ébresztő. Nagyjából ennyit használok évek óta.

Még morfondírozom...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése