2012. január 22.

Teszt: Sunfleur uborka krémpakolás - 2. alkalom


Ahogy korábban említettem, ez a pakolás elsőre nem volt az igazi, ezért kapott egy második esélyt. Este raktam fel ismét a pakolást, miután Nivea krémes arclemosóval finoman lemostam a bőrömet (smink egyáltalán nem volt rajtam és radírt sem használtam a pakolás előtt).

Most is 20 percig hagytam hatni az arcomon, majd azt a kevés kis maradékot, ami még ez után a bőrömön volt, letöröltem, majd leöblítettem langyos vízzel.

Most valahogy sokkal puhább, bársonyosabb érzésű lett tőle az arcbőröm. Azt hiszem, jobban is hidratált így, mint első alkalommal. Igaz, nem feszült a bőröm, azért mégis azt éreztem, hogy nem fog ártani egy kis tápláló-hidratáló éjszakai krém.

A 2 próba után elmondhatom, hogy az elsőnél egyáltalán nem győzött meg a termék, de azt gyanítom, akkor azért nem tudott túl jól teljesíteni, mert az előkészítés nem volt a legjobb (a sminklemosás + radír együtt már sok volt). Normál lemosást követően már jobb eredményt kaptam, de mégis kicsit hiányérzetem maradt a hidratálást illetően. Extra zsír- és vízhiányos bőrre azt hiszem, ez a pakolás nem elegendő, normál vagy esetleg vegyes bőrre el tudom képzelni, hogy tökéletes választás lehet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése