2012. január 18.

Teszt: Sunfleur bőrmegújító arcradír - 1. alkalom


Az előzőekben már bemutattam a gyártó uborkás krémpakolását, most jöjjön az arcradír, amelyet szintén üzletben vásároltam meg - sok más bloggerrel ellentétben. :)

Az ára 690 Ft volt, kicsit furának éreztem egy ilyen kis apróságért bemenni a Douglas-ba, miután sosem járok oda, általában nem az én pénztárcámnak való a hely. Mindegy, bementem és az eladólány megmutatta, merre találom a Sunfleur szekciót. Öröm az ürömben, hogy még egy normál méretű papír bevásárlótáskát is kaptam hozzá. :) Kicsit mániákus vagyok, szeretem az ilyen szatyrokat, igaz, nem hordok ilyet sehova, de tetszenek. :D A Douglas-é is jól néz ki, de most épp a Promod-tól kapott kis, fekete papírtáska a kedvencem.

Visszatérve: a csomagolás hasonlóan tetszetős, mint a pakolásé, a pumpás kiszerelés jópofa, majd elválik,  hogy végül mennyi krémet lehet kisajtolni belőle.




A termékleírás a következőket ígéri: "Bőrbarát pH-jú, grapefruitmag olaj tartalmú arcradír az arcbőr látványos megújulását eredményezi. Apró polietilén szemcséket tartalmaz, melyek az elhalt hámsejtek eltávolításában nyújtanak segítséget. Kitisztítja a pórusokat, javítja a bőrtónust. "

Gondolkodtam, a zsályás legyen-e vagy ez, de a másik ha jól emlékszem, nem a számomra megszokott radír volt, hanem rajta kellett volna hagyni az arcon egy ideig, majd utána lemosni enyhén átdörzsölve vele az arcbőrt. Én nem akartam ennyit vesződni a radírozással, így lett a bőrmegújító.

Használat előtt kénytelen voltam előbb lemosni a sminkem (olívaolajjal), majd a maradékot Nivea krémes arclemosóval távolítottam el. Ezt követte a radírozás.

A kinyomott krém színe fehér, kissé citrusos, kifejezetten kellemes illatú (gondolom, a grapefruitnak miatt). Egészen apró szemcsék vannak benne, én ezt szeretem, mert így érzem, hogy megtisztítottam-e vele minden részt.

A fentiek alapján eddig tetszett a dolog, de leöblítés után azt vettem észre, hogy a bőröm iszonyúan húzódik és feszül. :( A felülete sima lett ugyan, de nagyon erősen szárított. Az orrom körül pl. hámlás jelei látszódtak... Oké, mostanában sokat fújtam az orrom, de rendszeres krémezés és a túrós-mézes pakolás után egyáltalán nem hámlott már. :S

A véleményem az, hogy ez a radír száraz és extra száraz bőrre nem a legjobb választás vagy legalábbis az én bőrömmel nem kompatibilis. Mindenképpen szeretném még legalább egyszer használni, hátha beválik, ha pl. nem közvetlenül sminklemosás után használom. Ha akkor sem az igazi, indítom az első blogsale-t! :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése