2012. január 28.

Vásároltam

A helyszín ismét a szokásos turkáló, ahogy ezt már talán megszoktátok. Nem tudom, meddig tart még az 50%-os akciójuk, de mivel közben érkezett új áru, gondoltam, mindenképpen megéri most bemenni ismét. Nem csalódtam. :)


Az egyik eladó hölgy amint meglátott, köszönt nekem, majd eltűnt hátul. Mikor visszatért, hozott nekem két farmert, amiről úgy gondolta, az én méretem lehet. :) Legutóbb ugyanis tőle kérdeztem, hogy szerinte van-e olyan kis méret a farmerek között, ami nekem jó lehet. Ezek szerint emlékezett erre és eltett nekem két nacit. Ez tök jól esett! :) Az egyik sajnos túl szűk volt, de a másikat elhoztam.

BikBok indigókék strech farmer, 800.-

Ez is elég szűk, de ez eleve is ilyen fazon és mivel strech, szerintem még fog nyúlni, úgyhogy nem izgulok. Tudom, a használt dolgok már nem sokat alakulnak, de ez a nadrág gyakorlatilag zsír új, a papír ugyan cimke már nem volt rajta, de az azt fogó cérnát itthon vágtam le róla. Valami nagyon nagy márka lehet ez a BikBok, már azon is meglepődtem, hogy nem számozott méret van a farmerben, hanem betűs. :D Made in China. De nem érdekel. Engem nem zavar a márkajelzés, ha valami tetszik, akkor tetszik és kész. :)


BikBok farmerszoknya 425.-
 Tök véletlenül ugyanabból a (világ)márkából :D találtam egy helyes kis farmer miniszoknyát. Megtetszett a dereka belső felén lévő virágos anyag (ami felvéve persze nem látszik :D), meg a színe is, úgyhogy elhoztam. Ennyit még akkor is megér, ha csak egyszer veszem fel! :) De nem hinném, hogy így lesz...

Atmosphere 375.-
A pénztárhoz menet láttam meg ezt a hosszúujjú, csokoládébarna basic pólót. A kedvenc színem, úgyhogy muszáj volt elhozni. Van már ilyenem, csak más színben, úgyhogy fel se próbáltam. A mérete jó, de itthon vettem észre, hogy az alját hátul fel kell majd varrnom, mert sajnos elengedett egy részen a cérna. :S Na sebaj, remélem, meg tudom csinálni.

4 megjegyzés:

Csak nem 24- 25ös méretet hordasz te is? ;) Nekem is kész kihívás nadrágot venni, de most már tudom, hogy melyik márkából tartanak olyat ami tökéletesen passzol.
Egyébként gratula a zsákmányhoz!:)

Ha 24-26 közötti méretre kerestek olcsó ám márkás nacit, a premier outletes mustang boltot ajánlom. Azt hiszem, h 2990 szokott lenni az összes ilyen méretű naci, de legdurvább esetben is 3990. Mérgelődök is mindig miatta, mert nekem 27-es kell és azok mér 9990-ért vannak. :S
De a héten a mangoban is láttam jó pár darab 32-est (gondolom abból a számozásból kb. az kell, mert onnan nekem kell 36-os), azok is jó áron voltak 4-5-6 ezerért.

Szépségnapló, szerencsére nagyobb méretre van szükségem, mint amit írtál, általában 27-28-as kell, de ez márkától és fazontól is függ. Elhiszem, hogy nehéz lehet magadra nadrágot találni... :S

dyna, köszi a tippeket, hátha valaki ki tud fogni ott valami jót! Én most egyelőre megvagyok "farmerügyileg". :)

Szuper dolgokra csaptál le! :)Turi forever :D

Megjegyzés küldése