2012. január 16.

Pizsama projekt


Valahogy sose vagyok megelégedve a boltokban kapható pizsikkel, pedig szükségem lenne legalább egy új darabra...
Többnyire hosszú ujjú, hosszú szárú pizsamában szoktam aludni, kivéve nyáron, amikor csak egy hosszú pólót vagy pántos hálóinget húzok. A pizsamákkal a következő szokott lenni a leggyakoribb problémám:
  • túl kislányos a mintája: pl. maci, kiscica és társaik, ezektől a falra mászom
  • túl "nőcis": csupa csipke és tiszta csúszós anyag az egész (selyem, műselyem), bár ez inkább hálóingeknél jellemző, nem kifejezetten szeretem ezeket a bőrömön alvás közben
  • "nagymamás" fazon: pl. a hosszú nadrág alján, a felső ujján passzé van
  • hosszú nadrághoz rövid ujjú vagy pántos felső: nem is értem, hiszen ha hideg van (márpedig télen nálam nem szokott több lenni olyan 18 foknál éjszaka), akkor szerintem kell a hosszú ujjú felsőrész, nem baj, ha vékony, de legalább legyen ujja!
  • gombos felső: ránézésre tetszik, ha kicsit modernebb változatról beszélünk, de amúgy idegesítenek a gombok
  • kevertszálas anyag: legjobb érzés számomra a finom, vékony flanel vagy a sima pamut. A nagyon műszálas dolgok hálóruhának egyáltalán nem jönnek be
És milyen szín jöhetne szóba? Gyakorlatilag szinte bármi, de mondjuk el tudnék képzelni egy mályvát, orgonalilát, halvány rózsaszínt, melange szürkét, bézst, kakaóbarnát, kekit, de akár fekete-fehéret is. Tetszene az is, ha a felső vagy az alsó kockás, csíkos, pöttyös, mintás lenne, a másik darab meg egyszínű.

Erről jut eszembe, hétvégén a C&A-ban láttam egy normális pizsit, ami még le is volt épp árazva, de természetesen még az XS-es is akkora volt rám, mint egy ház. :S Fekete felsője volt, fehér vékony csipkével díszítve a kivágásnál, a nadrágja meg fehér alapon vékony, fekete csíkos volt. A gyerek részlegen meg nem találtam semmit. :(

Jobb híján arra gondoltam, hogy nézek turiban egy olyan felsőt (kicsit nagyobb méretű, hosszú ujjú pólót), ami erre a célra megfelelne és veszek hozzá egy pamutnacit. A kedvenc kis boltomban szoktak lenni pizsik is, de általában külön-külön, nem alsó+felső szett formájában.

Mesés... :S
ez még nem is annyira rossz
ajjaj.... :DDD

Selyem "csodák"... :S





Helyesek, csak kár, hogy gombosak:






Ezek már közelítenek az elképzeléseimhez:



2 megjegyzés:

Nekem a pandás tetszik :) Amúgy én boxer+top párti vagyok, télen is :)

A pandákkal amúgy semmi bajom... ;)
Az a baj, hogy topban és sortban nagyon fáznék. :S Nyáron persze jópofa, nincs is azzal gond.

Megjegyzés küldése