2012. január 25.

Teszt: Essence stay natural korrektor


A korábban használt korrektorom kifogyott, ezért kerestem helyette valamit a Rossmann-ban, az Essence termékek között. Reméltem, hogy talán ez is akciós lesz, de sajnos nem.

Így se volt mondjuk vészes, 649 Ft-ba került, ha jól rémlik. Volt belőle stick változat is, de a könnyebb kenhetőség érdekében én a folyékonyabbat választottam, mégpedig 03 Soft nude árnyalatban.


A csomagolás rendben van, a ceruzaecset le van fóliázva, így tuti, nem használta még senki. Ez azért egy drogériás termék esetén szerintem nem mindegy...

A piros kupak alatt egy ecsetet találunk. A folyékony korrektort a ceruza másik végén lévő tekerős rész segítségével tudjuk az ecset közepébe adagolni. Elsőre nem tűnik rossz megoldásnak.


A folyékony korrektor könnyen eldolgozható, első használat során meg voltam vele elégedve. A színe is jó lesz szerintem, legalábbis a mostani, téli színemhez passzol. Első körben a szemem alatti karikákra használtam és meglepően kellemesen csalódtam benne.

3 megjegyzés:

Én imádtam míg volt ^^ Utána ugye elfogyott és nem vettem újat... bár nem is nagyon kellett, és nem is kell szerencsére^^ Pár házi praktikának köszönhetően nem kell használnom ^^

Én nemrég vettem eddig bevált! :) Örülök, hogy jóval olcsóbb, de hatékonyabb, mint más drága és "márkásabb" korrektorok!

Egyetértek! Azóta is rendszeresen rászoktam, pedig korábban sosem voltam nagy korrektor-használó. Most gyakorlatilag minden reggel használom, akkor is, ha mást (sminket) nem is. Szeretem! :)

Megjegyzés küldése