2012. január 24.

Vásároltam


H&M 425.-

Mostanában ismét vásároltam néhány dolgot a szokásos kis használt ruha üzletemben, mivel még mindig tart a féláras akció!

A fenti egy H&M rövidujjú blúz, kicsit hosszított fazon és picit lefelé bővül. Igen vékony, könnyű anyagból készült. Sosem volt még ilyen színű darabom, de most nagyon tetszik! :) Tavasszal, nyáron szerintem az egyik kedvencemmé válhat.

Atmosphere 375.-

Nem szokásom mellényt hordani, de megláttam ezt a kis kötött, fekete mellénykét és megtetszett. Elég szűk fazon, blúzokra, ingekre, esetleg pólóra felhúzva szerintem jól fog kinézni.

slim fit farmer 500.-

Szerettem volna egy szűkebb szárú farmert, de az összes női naci nagy volt rám (mondjuk egyik se volt szűk fazon, így mindegy is volt). A gyerekruhák között nézelődtem, mikor az eladó hölgy hozott nekem "pult alól" egy nadrágot, ami teljesen jó lett rám méretben! :) Most minden nadrág 500 Ft volt, úgyhogy el is hoztam.

George 1200.-
Pizsit akartam volna venni, de nem volt semmi normális, amit jó szívvel megvettem volna, viszont ráakadtam erre a gyerekméretű (13-14 évesre való :D) plüss köntösre, ami teljesen jó lett nekem és a mintája sem annyira "gyerekes".

pöttyös póló 250.-
A pizsi felsők között találtam ezt a fekete pöttyös pólót, ami szerintem csak szimpla felső, nem pizsama, de nekem jó lesz erre a célra majd egy kis pamut sorttal (nyáron).

3 megjegyzés:

Nagyon szupi ruhákat vettél!Én is farmer vadászaton vagyok mostanában,nagyon tetszik amit most vettél!

Imádok én is turizni:) holnap pont megyek :) a pöttyös póló és a farmer nagyon tetszik:)

Köszi lányok! :)

Fanni, nálad épp most láttam farmert vagy rosszul emlékszem? :)

Thündérke, jó vásárlást holnapra és majd várjuk a beszámolót! :)

Megjegyzés küldése