2012. január 26.

ABC kérdéssor



Ezt a tag-et (vagy szerintem kérdéssort) Vikinél láttam először és megtetszett, úgyhogy most én is közreadom.

A. Age (Kor): 33 leszek idén

B. Best Friend (Legjobb Barát): Egyetemi évfolyamtársnőm és szobatársam egyben, de sajnos messze lakik, az ország másik végén, így ritkán találkozunk, csak telefonon tudjuk tartani a kapcsolatot :S

C. Chore you hate (Házimunka, Amit Utálsz): Talán a portörlés. Ennek jegyében nem is tárolok semmit sem nyitott polcokon, ha megoldható. :) Vagy fiók vagy szekrény.

D. Dreamhouse (Álomház):  Modern stílusú családi ház: tágas étkező-konyha, cserépkályha, sok szekrény (lásd C pont...), kert nagy méretű, árnyékot adó fákkal, fedett terasz.

E. Essential start of your day (Nélkülözhetetlen Reggelente): Fogmosás. :) Amúgy nem kávézom, a reggelit is ki tudom hagyni, a sminkelés pedig nálam nem létszükséglet.

F. Favorite Color (Kedvenc Szín):
Egyértelműen a barna.

G. Gold or Silver (Arany Vagy Ezüst): Ha szín, akkor ezüst, amúgy a fehéraranyat tudom viselni, mert az ezüst rajtam nagyon hamar elszíneződik. :S Másokon egyébként általában tetszenek az arany ékszerek is, de ha magamról van szó, azonnal az ezüst színre nyúlok rá. Nincs is arany színű ékszerem... Ruhákon és sminkben már sokkal jobban el tudom viselni magamon az arany csillogását.

H. Height (Magasság): 163 cm

I. Instruments I play (Hangszer): Nem játszom egyetlen hangszeren sem.

J. Job title (Munkahely): Igen, van, köszönöm szépen! :)

K. Kids (Gyerekek): Nincs.

L. Life is incomplete with(Az Élet Nem Teljes Nélküle): Szerelem, biztonság, család, egészség.

M. Music that you always listen to (Kedvenc Zene): Ha konkrét zeneszámot kell mondani, akkor River flows in you, ha általánosabban, akkor szeretem Ákos dalait, de néhány aktuális slágert is szívesen meghallgatok.

N. Nickname (Becenév): Semmi extra nincs és nem is volt. Mindenki szimplán a nevemen szólít.

O. Overnight Hospital Stays (Voltál Már Kórházban): Még egészen pici koromban elkaptam egy valamit és elég sokáig voltam a fertőző osztályon, de szerencsére nem emlékszem rá. 

P. Phobias or fears (Fóbia Vagy Félelem): Pókoktól halálosan félek (mindegy a méret...), tériszonyos vagyok és klausztrofóbiás. Ennyi elég? :)

Q. Quote from a movie (Idézet Egy Filmből): Most ez jutott eszembe: "Ha szerelem nélkül mész végig az úton, akkor egyáltalán nem is éltél... Légy nyitott, ki tudja? Becsaphat a villám!" - Ha eljön Joe Black, az egyik kedvenc filmem.

R. Reason to smile (Ok A Mosolyra): Nálam erre általában nem is igazán kell ok... :)

S. Siblings (Testvérek): Nincsenek.

T. Time you wake up (Mikor Kelsz): Munkanapokon 8-kor, de hétvégén sem szoktam tovább aludni.

U. Underwear (Alsónemű): Legyen kényelmes és lehetőleg természetes alapanyagú, ugyanakkor csinos és nőies. Más kívánság nincs. :)

V. Very important date this year (Fontos Dátum Idén): Most nem tudnék ilyet mondani, talán a szeretteim születésnapjai, de ezek minden évben fontosak.

X. X-ray you’ve done (Röntgen): Néhány tüdőszűrés és egy fogászati panorámaröntgen.

Y. Yummie food you made (Finom Étel, Amit Te Készítettél): Húha, sok van! :) Szeretek sütni-főzni és lassan már mondhatom talán, hogy kicsit tudok is. :P

Z. Zoo animal (Állatkerti Állat): Szurikáta! De gyakorlatilag bármelyik állatot el tudom nézni órákon át. :) (A majmokat mondjuk kevésbé szeretem.) Nálam az Állatkert látogatása teljes napos program - reggeltől estig.

5 megjegyzés:

A mosolyra adott válaszod tetszik!!!! Mindenkinek így kellene gondolkodni :)

Most ezt hallgatom :D
04 Yiruma: River Flows In You

Nem ismertem, a jó zenére meg vevő vagyok, köszi!

Viki, nagyon örülök, hogy tudtam valami újat mutatni! :)
A mosoly pedig... Nálam általában jön magától. :) Ahogy azt hiszem Nálad is! ;)

Kor, magasság, kedvenc énekes egyezik az enyémmel ;)

Még a végén kiderül, hogy rokonlelkek vagyunk? :P Te is kitöltötted ezt a kérdéssort? Ha igen, megnézhetem valahol?

Nem, nem töltöttem ki, mert nincsen blogom. Szépségnaplóm volt, de megszünt. Néha kacérkodom bloggal, de nem tudnék naponta írni, föleg nem egy izgö- mozgó kisgyerek mellett :)
Olvasni viszont szeretek. A tiedre tegnap találtam rá, végre nem egy tini blog! :))

Megjegyzés küldése