2012. január 14.

Second hand -50%

Gondoltam, szombat lévén lenézek az egy saroknyira található kis használt ruha boltba, mert hétköznap nem igazán van időm rá. Meglepődve láttam már a bejárati ajtón, hogy 50%-os kedvezmény van most mindenre!
Konkrét elképzelésem nem volt, ritkán szokott lenni. Most sem volt sok időm, gondoltam, átnézem, milyen újdonságok vannak (vagy amiket eddig még nem láttam), aztán ha valami megtetszik, elhozom. Legutóbb láttam ott egy márkás jeggings-et a méretemben, de sajnos az ál-farzseb díszvarrása el volt engedve... Tudok varrni, de nem lett volna kedvem kibontani az egészet és ugyanolyan színű cérna után járkálni... Reméltem, lesz valami hasonló vagy valami szűk szárú farmer, de sajna most nem találtam semmi ilyet.

És amit találtam... Fekete poncsó helyes kis áttört mintázattal. Még sosem volt ilyenem, tavasszal majd szeretném kipróbálni, mennyire válik be.

NewLook poncsó
Valahogy már ki volt fogyva a bolt a téliesebb, melegebb pulcsikból, felsőkből, de hát lesz majd jobb idő is... :) Ezért elhoztam egy vadiúj (cimkés), mogyoróbarna Papaya pulcsit, egy rövid, boleró fazonú, apró csíkos kis kardigánt és egy szintén rövidke kardigánt.

Papaya pulcsi

apró csíkos felső masnival

bézs, sötétkék felső


Az övek között is szétnéztem, rengeteg van, igaz, főleg ezek a gurtnis típusok, de találtam egy sárgásbarna színű, normál szélességű, fonottat (Next), egy vékony kis szimpla feketét illetve egy olyan textilből készült változatot, amin fekete üvegdíszek vannak.




Láttam még egy nagyon édes kis kézitáskát is (barna kockás szövet és barna műbőr anyagból), de nem hoztam el, mondván, hogy van már barna táskám... Pedig most csak valami 500 Ft lett volna.

Összesen 3500 Ft-ot fizettem. Kár, hogy nem volt több időm... :D

3 megjegyzés:

nekem van két poncsóm és sose hordom őket, de a csíkos felsők nagyon jók!

Nagyon jó dolgokat szereztél.A poncsó és a masnis felső is nagyon szupi.

Köszi lányok! :)

Fannalin: kicsit én is tartok tőle, hogy a poncsó a "jó, ha van, de az se baj, ha nincs" kategóriába kerül majd nálam is... De hát ez majd kiderül tavasszal! ;)

Fanni: a masnis felsőt pár hónapja tuti, nem veszem meg, de most valahogy mégis megfogott.

Megjegyzés küldése