2012. január 14.

Vásároltam - Takko


Még két ünnep között voltam körbenézni az üzletben, ugyanis küldtek egy kupont, amely minden termékre (az akciósokra is) 25% kedvezményt adott. Gondoltam, most érdemes benézni...

A szokásosnak megfelelően a női részlegen nem találtam semmit, ami igazán megtetszett volna, így átmentem a gyerekruhákhoz. Ott találtam ezt a kék kockás flanelinget. Hosszított fazon, az anyaga kellemesen puha, nem túl vastag és az ujját fel lehet patentolni, így szerintem tavasszal, ősszel is fogom tudni hordani, amikor nem kell kabát. Igaz, a legfelső gombját nem tudom begombolni (lévén, hogy ...hm... valamivel nőiesebb vagyok, mint egy 12-14 éves lány, akinek ezt a darabot szánták. :D De sebaj, úgy szoktam hordani, hogy aláveszek egy trikót vagy egy hosszú ujjú pólót, a derekamra pedig kötök egy vékony, fonott bőrövet. Régóta szerettem volna egy hasonlót, a színe is tetszik. Épp nemrég jöttem rá, hogy alig van kék cuccom...



Ennek megfelelően vettem egy másik ingblúzt is ugyanerről a részlegről. :) Ez farmerkék, vékony anyagból készült. A derekánál gumival van kissé behúzva, ez is hosszabb fazon, így akár leggings-hez is jó.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése