2013. február 1.

Leértékelve szereztem 3.


A leértékelt cuccok közül a cipők sem maradhattak ki...

Eszem ágában nem volt új cipőt venni, nem is ezért mentünk be az üzletbe, de ha már ott voltam... :)

Az első pár, amit muszáj volt elhoznom, egy meggypiros, fűzős körömcipő. Magas sarkú... Nem kicsit, nagyon! :) Elhamarkodni nem akarom a dolgot, de míg kicsit járkáltam benne a boltban, nagyon is kényelmesnek tűnt. Egyedül attól féltem, hogy a sarka megcsúszik a sima kövön. :)) A fűző miatt szépen tartja a lábamat. Talán fogok tudni járni benne. :)

A méretemben az utolsó pár volt belőle, és ennyi pénzért nem tudtam otthagyni. A színe és a sarka is durva egy picit, de úgy érzem, meg kell próbálnom elhagyni a komfortzónámat.



ára 1 pár cipő vásárlása esetén 3490 Ft
A másik választás egy kényelmes, lapos talpú fűzős fazon. Talán desert boot? Szóval egy szimpla, futkározós. :) Nem bélelt, így inkább tavasszal és ősszel lesz majd jó, de egész jól állt. Farmerhez pl. szerintem nem lesz rossz.


ára 1 pár cipő vásárlása esetén 4990 Ft
Mivel most még a képek alatt található akciós árból is kaptam kedvezményt (2 pár vásárlása esetén az olcsóbbiknak csak a felét kell kifizetni, 3 pár esetén az olcsóbbik ingyen van, stb.). Mivel több cipőt vettünk, így a fenti két pár összesen 4990 Ft volt.

16 megjegyzés:

Gyönyörű ez a piros cipő *.* hol vetted?

Deichmann-ban. Szerintem is nagyon csini. :)

Nekem barnában van olyan fűzős magassarkúm, de rémálom benne elmenni bárhová is :( 100 méter után meghalok, görcsöl benne a lábam, nem tudom miért, pedig más magassarkúban csak a talpam szokott kicsit, de ez rettenetes:(( pedig annyira szép :'(

Holnap megnézem a "piros" cipőt (honlapon annak írják) van hasonlóm feketében, annak a sarka hamar elkopott a 2. (cipész tartós sarok) is, fémet meg nem akarok a talpára, mert akkor mégjobban kopog, de mégegy sarkat nem rakatok rá (2000HUF), mert egy cipő árának a fele.
A "piros" elegáns cipő, ha csak alkalmakra hordod biztos bírja a lábad arra a pár órára.

Réks, ez nem jó hír! :( Én még nem tudtam hosszabb távon kipróbálni, ott, az üzletben úgy tűnt, nem annyira vészes.

Ez a piros cipő nagyon dögös, ennyi pénzért pedig igazán jó vétel volt! :)

Hkroinna, csak tudjam is hordani! :D Nem lenne egy hátrány... :)

Nagyon szép az a piros cipő! Még ha fájni is fog benne a lábad (bár remélem nem fog), akkor is megéri hordani! :)

Gabica és Zsuzsa, igen, rövidebb távra mindenképpen! :) Sajnos még nem próbáltam, mert nem ebben az esős időben akartam először "bevetni".

Ó, de szép az a bordó cipő! Imádom!

Bogi, remélem, én is így leszek vele - azután is, hogy már volt rajtam élesben! :)

Az a bordó, hú nagyon csinos. :)
Ilyen fazonú cipőre rég vágyom már, jó választás volt.

Köszi Verus, esetleg nézd meg a Deichmann-ban, hátha van még a méretedben! Ahol én voltam, ott még volt belőle pár darab, igaz, különböző méretekben.

Olyan mint a piros nekem is van (csak más színben) és olyan furcsa. Neked nem? Nem tudom, hogy az enyém selejtes-e vagy csak a lában béna, de ha jobb lábamra felveszem, már venném is le mert borzalmas. Kényelmetlen és furcsán áll, pedig jó a méret. A másik párral nincs gond :)

Ancsa, más is írta már, hogy ez a típus neki nagyon kényelmetlen (piros). :( Ez nem egy jó jel... Én még mindig nem tudtam eddig felvenni, mert vagy hó volt vagy latyak és nem pont ilyen időben akartam "tesztelni".
Lehet, hogy ma lesz a nagy nap! Elsőre egy rövid utat tervezek vele, hogy ne legyen nagy gáz, ha mégis borzasztóan kényelmetlen.

Kibírható volt?
Szép vasárnapot!
Évi :-)

Megjegyzés küldése