2012. május 31.

Wanted: barna szempillaspirál



Bár mindenki igazán sötét, szénfekete pillákat szeretne, én mégis sötétbarnát keresek.

Már írtam korábban is, hogy szerintem a barna színű spirál bizony nagyon jó dolog. Egyes szemhéjpor színekhez kifejezetten jól áll, pl. aranyos, barnás, meleg árnyalatokhoz használnám szívesen.

Volt vagyis még mindig van egy Avon-os spirálom, a Daring curves, amely furcsa alakú keféjéről vált híressé. Én nagyon szerettem és volt belőle barna színű is. Nekem ez van meg, de már nagyon régi, beszáradt. :(


Néha megnézegetem a spirálokat a drogériákban, de nem láttam még sehol barnát. Van kék, lila, meg csillámos, meg mit tudom én, milyen, de barnát nem találtam. :(

Ti tudjátok, milyen márkának van sötétbarna szempillaspirálja?

6 megjegyzés:

Jah és a MAx Factor flase lah effect spirálja is kapható elvileg Barna/fekete párosításban.

Divatbolond, köszi a tippeket, meg fogom nézni!

Én pedig láttam drogériában barnát :S nem emlékszek melyik márka:S de holnap meglesem :)

Szia! Nekem van egy Avon Super Shock spirálom brown/black színben, aminek szerintem nagyon szép sötétbarna színe van és a spirált magát is nagyon szeretem!

Szia, én Bourjoist használok, szép középbarna, két feje van és lehet brutál műszempillaszerűséget is csinálni vele.

Kedves Névtelen, köszi, azt is meg fogom nézni! Sajnos most nem nagyon időm, energiám ilyesmire... :(

Megjegyzés küldése