2012. május 30.

Cukros testradír


Egy ideje rákattantam erre a témára. Most, hogy jön a nyár, a rövidnadrágos, szoknyás, trikós időszak, célszerű rendbe hozni a bőrömet a lábamon, karomon.

Többnyire ugyanis itt szokott olyan mértékben kiszáradni, hogy már hámlik. Tudom, ez alapvetően hidratálást igényel, azon is rajta vagyok, de fontos a radírozás is!

Volt egy gyári testradírozós tusfürdőm, de most nem akartam ilyet venni, gondoltam, kipróbálok valami natúr dolgot. Olcsóbb is, és van is hozzávaló itthon. :)

Fogtam hát egy kis bögrényi kristálycukrot, majd olívaolajat öntöttem rá. Nem kell, hogy ellepje a cukrot, csak hogy éppen átitassa mindenhol. Ehhez célszerű jól összekeverni az egészet, miután adtunk hozzá egy kis olajat.


Zuhanyozás előtt szoktam radírozni, amikor csak van hozzá türelmem. Egy dologra kell csak figyelni ilyenkor: az olajos kád rettentően tud csúszni, gyanítom, ez alól a zuhanytálca sem kivétel... Szóval óvatosan! Mint tudjátok, a legtöbb baleset otthoni körülmények között történik! :S

A radírozás után leöblítem a bőrömet, majd jöhet a szokásos szappanozás. Ahogy írtam, mostanában kecsketejes szappant használok, de előtte is natúr szappanom volt.

Akinek van otthon, tehet a keverékbe barna cukrot a sima helyett (szerintem tök felesleges), plusz lehet hozzá keverni mézet, esetleg egy-két csepp illóolajat (bőrtípusnak megfelelően) is. Nekem tökéletesen megfelel a teljesen sima cukor-olaj változat. Jól le tudom dörzsölni vele a bőröm, utána egész puha lesz! Nekem ennél többre nincs is szükségem egy testradírtól. :)

Ha már pihe-puha, bársonyos a bőröd, gondolj a testmozgásra is! ;)

2 megjegyzés:

Én is szoktam ezt a házi praktikát alkalmazni:) csak nehezen tudom magamról lemosni az olajat:S vettem is testradírozós tusfürdőt de nagyon felejtős, semmit nem ér :( Maradok a cukor-olívaolaj keverékénél :) .

Thündérke, rólam is nehezen jön le az olaj, de ami marad, az úgyis beszívódik! :)

Megjegyzés küldése