2012. május 11.

Teszt: NYC Liquid Lipshine szájfény


Mint már említettem korábban, pinkes-rózsaszínes rúzs keresésében voltam. Nem rúzs lett belőle és nem is pink, de szájfény. :)
Egy másik NYC szájfényem már van, azzal nagyon elégedett is vagyok, magamhoz képest gyakran is használom, ami nálam kifejezetten nagy szó. Mitagadás, a rúzsokkal nem vagyok nagy barátságban, a legtöbb esetben hamar lekopnak a számról és ha még ez nem is történik meg, valahogy olyan furán érzem magam rúzsozott szájjal. A szájfény valahogy közelebb áll hozzám. Ezért végül ez lett belőle, nem rúzs. :)

A csomagolás teljesen korrekt, 7,2 ml anyagot kapunk a tubusban. Az applikátor teljesen normális, én jól tudom használni.


Az árnyalat a prospect pink 576 névre hallgat. Ezek szerint mégis csak sikerült egy pink színt választanom! :D



Felkenve egészen világos, enyhén selymes fényű rózsaszín árnyalatot kapunk. A számon kissé már túl világos volt, de elsőre kicsit sokat tettem fel, ez lehetett a gond. Ha szépen eloszlatjuk, mindjárt más a helyzet és nem nézünk ki úgy, mint egy jégkirálynő - lefagyasztott ajkakkal. :)

nappali fénynél

Az ára 599 Ft a Rossmann-ban. Azt hiszem, kedvelni fogom, de ez még majd kiforrja magát, hiszen még nagyon a kapcsolat elején járunk. :)

1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése