2012. május 6.

Séta szép helyeken


Szombaton tettünk egy nagyobb sétát a XII. kerületben. Csodás környék!
A Városmajorból fogaskerekűvel indultunk fel a hegyre. Képzeletemben úgy élt, hogy a fogas kb. 15 perc alatt felér a végállomásra, legalábbis kiskoromból valahogy így rémlett, ehhez képest most minden megállóban álltunk vagy 4-5 percet. Nem tudom, miért.


Először megnéztük az általam "kommunistra kisvasútnak" nevezett gyermekvasutat, aztán onnan tovább sétáltunk a Széchenyi emlékút felé. Ez a rész tele van nagykövetségekkel, de nem is csoda, valami csodás onnan a kilátás (lásd: első kép)!

Egy nagyobb kört tettünk, majd elkezdtünk lefelé ereszkedni Zugliget felé. Azon a részen is milyen csodás házak vannak! :O Csak ámultunk és bámultunk! Volt olyan, amelyikre azt hittük, hogy egy komplett hotel, aztán kiderült, hogy "csak" egy családi ház! :D



Nagyon jól éreztem magam, szép idő volt és gyönyörű helyeket láttunk!

Ti szoktatok Budapesten belül kirándulni?

2 megjegyzés:

Szia! Először is köszönöm a díjat: http://lenaswardrobe.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html

Másodszor: szoktam, szoktunk Bp-en belül kirándulni. Szerencsés vagyok, hiszen a XII. kerületben lakom, mondjuk nem egy villában, hanem egy lakást bérlünk, de nagyon szeretem a környéket. Ha a bringaedzést kirándulásnak vesszük, akkor heti 6 napon kirándulok a budai hegyekben. Én is csak ámulok, hogy milyen "házikókat" lehet látni! :)

Sejtettem én, hogy nem lakunk messze egymástól! ;) Imádom a budai hegyeket én is.
Én mondjuk inkább sétálok, ha lehet, a bicaj nem az én világom. Ha nyereg, akkor inkább lovak! :D

Megjegyzés küldése