2012. május 3.

Váratlan baleset...


A hétvégén olyasmi történ velem, ami még sohasem... :(

Strandról hazafelé jövet épp rajtam volt a fenti képen látható, H&M-ben vásárolt (amúgy made in China) napszemüveg, amikor egyszer csak egy halk roppanást hallottam. Levettem a szemüveget, hogy megnézzem, mi történt, és lám, a műanyag keret egyszerűen elpattant! Úgy, hogy az égvilágon nem csináltam vele semmit, csak rajtam volt éppen!!! :O


El vagyok kenődve, mert bár nem egy drága, márkás szemüveg, nagyon megkedveltem és - nem mellesleg - alig pár hete vásároltam! :( Mondjuk a blokkja még megvan, azt hiszem, holnap megpróbálom visszavinni és elmondani, hogy mi történt. Félő, hogy hülyének néznek, vagy azt fogják mondani, hogy nem cserélik ki, mert biztos ráültem/leejtettem és eltört. Pedig tényleg vigyáztam rá!  Eszemben nem lenne visszavinni, ha én okozom a bajt. Na de így... Azért ez már csak nem az én hibám! Nem?

Na de mi lehetett az ok, amiért eltört a keret? A meleg??? Mondjuk végül is elképzelhető, hogy egy napszemüveg nem bírja a meleget. :D Vagy az UV-t... :DDD Jobb lett volna, ha csak a lefüggönyözött szobában hordom. :)

Tehát holnap H&M tesztelés következik, kíváncsi vagyok, hogyan vizsgáznak panaszkezelésből! :)

Történt már Veletek ill. a (nap)szemüvegetekkel hasonló valaha???

6 megjegyzés:

Ilyen már történt velem is, csak a zarás napszemcsi volt és majd hatezer ft volt :(

Hmm nem semmi :O ilyen még nem történt velem, max csak ráültem :D .

Nem semmi. Szerintem is vidd vissza, semmit nem veszíthetsz :)

Anyaghiba,ha nem ejtetted le előtte nyugodtan vidd vissza,optikus vagyok,mi elfogadjuk ezt problémának.

LittleMucli: Köszi, közben már megoldódott a dolog, visszavittem. :) Az eredményről beszámoltam itt: http://doodoogardrobja.blogspot.com/2012/05/h-teszt.html

Megjegyzés küldése