2012. május 14.

Diéta édeséggel? Igen!



fogyasztó italpor

A képen is látható táplálékkiegészítő shake ígérete szerint ha vacsorádat erre a folyékony desszertre cseréled, hatékonyabbá teheted diétádat!
A vasárnapi fitbalance fitness rendezvényen volt szerencsém megfordulni a BioTechUsa termékek standjánál is, ahol mindenki termékmintát kapott ajándékba. Az egyik közülük az Ultra Loss Shake. Ezt az italport többféle ízben gyártják, a fenti éppen egy étcsokis, de kaptam egy eper-vaníliásat is, amit ma este megittam. :)

(Megjegyzés: a bejegyzést nem szponzorálta senki, semmilyen formában, csak saját, szubjektív véleményt írok le!)

250 ml tejbe vagy vízbe kell keverni és vacsora helyett meginni. Mivel desszertnek is megállja a helyét, így mondhatjuk, hogy vacsira desszertet fogyasztva lehet fogyni! :) Egy adag 30 g és mindez csak 99 kalória (FONTOS: ha tejbe keverjük, akkor ehhez még hozzá kell adni a tej energiatartalmát is). Elvileg telít, magas a fehérjetartalma (akik edzenek, azoknak ez jó hír lehet) és vannak benne rostok, vitaminok és L-karnitin is.



Korábban vásároltam már táplálék kiegészítő italport (fehérjepótlásra, nem fogyasztásra) és mit ne mondjak, borzalmas íze volt. Annak ellenére, hogy nem volt olcsó, az egész úgy ment tönkre, ahogy volt, nem bírtam meginni. :S Épp emiatt nem volt sok bizalmam most ehhez...

Ma este tehát kíváncsian kevertem be az epres változatot. Tejjel csináltam, remélve, hogy azzal talán élvezhetőbb lesz. Nagyon pozitívan csalódtam!!! Kifejezetten finom volt. Egész sűrű lett, tényleg olyan, mint valami gyümölcsturmix, úgyhogy nem esett nehezemre legyűrni.

Kb. másfél órája ittam meg. Nem mondom, hogy nem tudnék most még enni valami sósat (pl. rántottát, szendvicset felvágottal, stb.), de ha belegondolok, nem érzem üresnek a gyomrom. Igazából csak az agyam kívánja a kaját, mert megszoktam, hogy este itthon normálisan vacsorázom.

Egy kollégám mesélte, hogy a barátnője használta, fogyott is vele 2 hét alatt kb. 5 kilót, igaz edzett is mellette.

Hozzátenném, hogy nincs szükségem drasztikus fogyókúrára, de most úgy érzem, az utóbbi 2-3 hétben kicsit többet ettem, mint kellett volna, ezért gondoltam, ártani nem fog, ha kipróbálom. Ha minden jól megy, holnap kipróbálom a csokisat is, aztán meglátom, esetleg vásárolok-e belőle.

500 g-os kiszerelésben az ára 4.690 Ft, ami napi egy adagot fogyasztva durván 16 napig elég, vagyis napi kb. 300 Ft-ból jön ki a fogyókúra/diéta.

Kapható csomagban is (további termékekkel kiegészítve, amelyek tovább segítik a fogyást). A 21 napos csomag 12.490 Ft-ba kerül, azaz napi 595 Ft.



Ti próbáltatok már valamilyen fogyasztószert vagy inkább máshogy próbálkoztok?

4 megjegyzés:

Ilyet be fogok szerezni, a vacsival úgy is gondba vagyok mindig ! Köszi a tippet!

Hát lehet, hogy finom, de fehérje és egyéb távlatából ha megcsinálsz egy gyorspudingot tejjel és édesítővel ugyan ott vagy kalóriában és még tényleg finom is. Az L-karnitin tartalma is nulla ahhoz képest, amit valóban igényel a test, illetve L-kartint akkor érdemes egyáltalán inni, ha sporttevékenységet végzünk utána, alvás előtt felesleges. Általában ezek a nőknek való rózsaszín "cuccok" mindig a normál termékek lebutított változatai.
Ha már fehérje ital estére: http://www.biotechusa.hu/BioTech-USA/27107-Nitro-Pure-Whey-Gold-2200g-zsak.html
Na nem állítom, hogy olyan finom, hogy tudnám 0-24 inni, de abszolút fogyasztható.

De, hogy ne húzzam le teljesen a Pink fit vonalat, az Active fat burner egész jó, 1 hónapig elég, és 4000 Forint körül van, ezeket egyébként magam is használom, nem csak a levegőbe beszélek :)

A mellettem lévő üzlet a BiotecUsa,sok mindent kipróbáltam már, tudjátok,ki mivel dolgozik,illetve ami közel van ott vásárol. :)

estére ittam ezt az ultra loss shake-t,megmondom őszintén,nekem csak akkor segített,ha 5körül ettem valami szénhidrátot. Sajnos azt hiszem délutáni szénhidrát-függő vagyok,szendvics formában. Ezt nem tudom megváltoztatni,pedig keményen küzdök.
Ízre finom,a csokishoz van egy felturbósitott reggeli receptem: Futás után banánturmixhoz egy kanállal,Isteni finom!!!

LittleMucli: Én most épp próbálkozom vele, megittam a csokisat is és ma egy mogyorósat is, mindegyik fincsi volt. :)
Szerencsére nem sok felesleg van rajtam, de mivel most nem edzek rendszeresen, azért vissza kell fogni magam és talán ebben ez is segíthet.

Megjegyzés küldése