2012. május 1.

Nyereményjáték sorsolás


Mindenek előtt jöjjenek is a nyertesek! :)
A random.org segítségével megtartott sorsoláson sorrendben a következőknek kedvezett a szerencse:
  1. helyezett: Janet
  2. helyezett: eva1
  3. helyezett: Timi

sorsolás - 2012. május 1.

Szeretettel gratulálok a három nyertesnek! :)
Hamarosan kaptok majd tőlem egy e-mailt, ahol egyeztethetjük a további teendőket a nyeremények átadásával kapcsolatban!

Nyeremények...

Köszönöm mindenkinek a részvételt, remélem aki most nem nyert, hamarosan szerencsével jár majd! :)

6 megjegyzés:

El sem hiszem, hogy köztük vagyok! Nagyon örülök neki :)) és nagyon szépen köszönöm neked! :):)

Hát, én le voltam maradva az új munkám miatt, pedig beszálltam volna... Szuperek a nyeremények, a nyerteseknek gratulálok!

Szia!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáá el sem hiszem, hogy nyertem :D Épp abban a percben gondolkodtam azon, amikor megnyitottam az email-em, hogy mennyi az esélye annak, hogy én valaha is nyerni fogok egy játékon! Igencsak meglepődtem, amikor elolvastam az üzeneted :D
Nagyon szépen köszönöm a játéklehetőséget! A többieknek gratulálok! Küldök email-t a részletekkel.
Még egyszer köszi!
üdv: Éva

Gratulálok minden nyertesnek, örülök, hogy örültök! :)

Bogi, sajnálom, hogy lemaradtál, de majd lesz másik nyereményjáték - feltéve, hogy kifizetnek végre az új munkahelyemen! :) Ugyanis én is új helyen dolgozom egy ideje, akárcsak Te! :)

Tegnap megérkezett a postás a nyereményemmel! Még egyszer köszönöm! Nagyon szuperek, azonnal ki is próbáltam őket. A mellékelt levél pedig igazán figyelmes volt tőled. További szép napot!

Megjegyzés küldése