2012. május 22.

Ugyanolyan...






... lett belőle, mint amilyen előtte volt. Nem vagyok elégedett...

A tegnapi posztomban említett szemüveget ma visszavittem a H&M-be, ahonnan május 4-én hoztam el - egy szintén kettétört másik napszemcsi helyett...

Nálam volt a boltban kapott cserepapír, rajta a dátummal, aláírásommal és azéval, aki a cserét intézte előzőleg, de még a napszemüvegen gyárilag lógó kis papírt is elraktam, biztos, ami biztos...

Elsőre a csaj a kasszánál azt mondta, ha választok másikat (ugyanis ez volt a cél), akkor tegyem és kicseréli. Megnéztem a kínálatot, de alig volt pár darab. Olyan, ami fémkeretes, egyáltalán nem volt, ugyanolyan műanyagot pedig nem akartam elhozni ismét... Ezért visszatértem a pénztárhoz és elmondtam, hogy sajnos nincs olyasmi, amire kicserélném, ezért szeretném visszakérni a pénzt.

Azt mondta, semmi gond, de mivel kártyával fizettem, csak visszautalni tudják és kelleni fog hozzá az a kártya is, amivel akkor fizettem. Mondom, nem gond, csak egy kártyám van és az nálam is van.

Aztán nézi a papírt, amit kaptam és odahívta az üzletvezetőt. Mondtam nekik, nálam a kártya, ha ez a gond... Nem értettem, mi van. Aztán közölték, hogy nincs nálam az a blokk, ami az újabb szemüvegről szól. Így nem tudják cserélni. Mondom, én csak ennyit kaptam, alá is írtam, meg minden. De csak kötötték az ebet a karóhoz. :(

Oké, kérdeztem, most mit tehetek? Azt mondták, keressem meg otthon a blokkot. Na de ha nem kaptam????!!! Mondom, mindent eltettem, direkt, mivel előzőleg pont probléma volt ezzel az egésszel. De más papírt nem kaptam.

Végül az üzletvezető javaslatára elhoztam egy ugyanolyat és kész. De olyan ideges voltam! :( Elmondtam, nem értem az egészet, hiszen én vásárlóként honnan tudjam, milyen papírokat kell ilyen esetben kapnom??? Nem vagyok eladó! Egy papírt kaptam, ezen rajta volt a csere napja is, az összeg, az aláírásunk. Nekem kellett volna tudnom, hogy még járt volna egy plusz blokk is??? :S

Most olyan rosszul érzem magam. Totál biztos vagyok benne, hogy ez a szemüveg is ugyanúgy el fog törni, mint az előző kettő. És ezt már vissza se vihetem, mert kivágnak a boltból! :(

Tudom, hogy nem egy nagy összeg, 2000 Ft sincs, de nekem ez igenis számít!

Na mindegy, egyet tanultam az esetből: H&M-BŐL SZEMÜVEGET SOHA TÖBBET!

2 megjegyzés:

Nekem nem volt gondom vele eddig. Cserélni meg még nem kellett. De nyilván az üzletvezető és az eladó azt mond, amit akar. Hogy nehogy a vásárlónak legyen már igaza...

Emlékeim szerint nem kapsz új blokkot csereterméknél sehol, és ne hagyd magad, akkor sem ha 20 forintról van szó, mert sajnos ott próbálnak átverni ahol tudnak, pláne ha hagyja is magát az ember.

Megjegyzés küldése