2012. május 21.

Ezt nem hiszem el!

Ez már tényleg az "ilyen nincs" határa nálam. Nemrég beszámoltam egy hasonló esetről, de eszembe sem jutott, hogy ez lesz...

Most mégis. A H&M-ben nemrég kicserélt, új napszemüvegem is eltört! Ismét a fejemen! Pontosabban éppen fel volt tolva, mert árnyékos helyen voltam és gondoltam, inkább elteszem. Levettem és ekkor...




Erre mit lehet mondani? :(

Legutóbb, mikor a másikat vittem vissza, kicsit kételkedtek, hogy az a szemüveg onnan van, mert már lekopott a szárának a belsejéről a fehér felirat. (Megjegyzem, kb. 1 hónap után már nem látszott, olyan ócska a festés...) Most ilyen probléma nem lehet, mert még a fotón is jól kivehető, hogy H&M-es, kínai termékről van szó.

Május 4-én hoztam haza, ma 21. van... Nem bírt túl sokat. :(((

Egyelőre nem tudom, mit tegyek, vissza kéne, hogy kérjem a pénzt, mert mint látszik, nem tudják olyanra kicserélni, ami mondjuk kibír egy hónapot... Ilyenkor mi van??? Pénzt tuti nem kapok vissza... Ha lesz esetleg olyan szemüveg, ami nem műanyag, hanem fémkereteset. Múltkor nagy volt a kísértés, de végül a fekete műanyagot hoztam el. Kár...

valami ilyesmi volt, amit akkor néztem

5 megjegyzés:

Huh :S Hát megpróbálni mindenképpen próbáld meg! Sajnos a műanyagoknál nem sok jóra lehet számítani. :\

Elíz: A vicc az, hogy eddig csak műanyag keretes szemüvegem volt, mert azok tetszettek. Volt több Avanglion, meg névtelenek is, legutóbb pedig egy Polaroid. Egyik sem tört el így, minden ok nélkül. :( Egyiket ellopták, a másikat elhagytam valahol és volt, amelyiket sajnos én törtem el, de az jogos volt, hiszen leejtettem. Na de így??? Hogy le se ejtem, rá se ülök, semmi, csak szimplán hordom... :(((

Bakker, nagyon szerencsétlen vagy a napszemüvegekkel :(

Hát igen, nekem az a sejtésem, hogy ezeket a műanyag szemcsijeiket megkapod egy sima kínai boltban is..:D

Erre is jár ugyan úgy a garancia,hiába cserélt! Vidd csak vissza és ragaszkodj a cseréhez vagy adják vissza a pénzt.
És ezentúl inkább magán optikában vásárolj(NE ofotért meg Visionexpress),ott jó minőségű napszikat árulnak ami UV szűrős is,ami a legfontosabb,a divat előtt. :)))

Megjegyzés küldése