2012. május 5.

Yves Roches szerzemények


Már régóta szemeztem a nevezett márkával, de azt hiszem, még soha nem vásároltam tőlük semmit. Most megtört a jég.

Ebben nem kis szerepe volt Viktóriának és annak, hogy nemrég kaptam egy újonnan nyílt üzletbe szóló kupont. Viki írta, hogy talált egy szuper korpásodás elleni sampont és bár nekem általában nincs ilyen problémám, mostanában mégis úgy láttam, érdemes lenne kipróbálni egy ilyen hatású terméket. Gondoltam, miért is ne váltanám be pont most a 40%-os kuponomat?

Nos, nem minden úgy történt, ahogy előre elterveztem, de azért nem panaszkodom. Az üzletben kiderült, hogy a zöld ponttal ellátott termékekre a kupon nem érvényes, így teljes áron 840 Ft volt a sampon. Azért, hogy ne legyek letörve, kaptam még pár ajándékot is. Egy nyakláncot, egy zöld bevásárló szatyrot és egy plusz pecsétet (összesen 3-at) az újonnan kiállított törzsvásárlói kártyámra. Természetesen kaptam még pár akciós füzetet és a termékkatalógust. Utóbbiról elsőre azt hittem, valamilyen magazin. :) Nem az a szokásos katalógus, de azért kíváncsian átlapoztam azt is.













2 megjegyzés:

Szuper dolgokat adtak hozzá :) De megvígasztallak, itt teljes áron €5,90 tehát majdnem 1800 Ft!

Viki: igen, sejtettem, hogy kint jóval drágább (mint minden más is). Egyébként nem vagyok már nagyon letörve a teljes ár miatt, szerintem sokáig ki fog tartani, hiszen nem fogom állandóan ezt használni.

Megjegyzés küldése