2012. május 4.

H&M teszt


Ahogy tegnap megírtam, ma a H&M-et teszteltem, hogyan is kezelnek garanciális problémákat. Jelentem: jól vizsgáztak! :)

Az előzőleg ugyanott vásárolt, széttört napszemüveggel és annak blokkjával ballagtam vissza az üzletbe és bevallom, némileg ideges voltam, hogy majd el akarnak hajtani.

A pénztáros lány hívta a felettesét, aki közölte, hogy természetesen garanciális problémáról van szó, ha találok helyette másikat, akkor hozzam a pénztárhoz és azonnal kicserélik. Nem tudom, mit reagálnak, ha szeretném visszakérni a pénzt, de nyilván macerásabb lett volna, mivel annak idején kártyával fizettem... Talán kaptam volna vásárlási utalványt vagy ilyesmi, ezt nem tudom. A célom most az volt, hogy legyen egy másik napszemüvegem, úgyhogy el is mentem válogatni az aktuális kollekcióból és ezt találtam:




Nagyon hasonlít az előzőhöz, ami tönkrement, fekete, kicsit nagyobb alakú a lencséje, mint a megszokott, a szárainál apró kövek díszítik. Ettől óckodtam, nem igazán szeretem a csilli-villi dolgokat, de teljesen szimpla nem volt. Nos, ez is ugyanúgy műanyagból készült, mint az előző... :S Ezért félek is, hogy ez is elpattan majd, de hát legfeljebb akkor ezt is visszahozom. Csak nem lesz már akkora pechem, hogy ez is tönkremegy vagy nem? :)

Mindenesetre a H&M most tőlem csillagos 5-öst kap! :)

1 megjegyzés:

Hú tök jó !:) Plusz pont a H&M-nek :)

Megjegyzés küldése