2012. május 2.

Gyékénytalpú szandál


Még a múltkori kínai piacon tett kirándulásom alkalmával sikerült beszereznem a pakolós táska mellé ezt az új szandált.

Nem volt fekete szandim, csak egy bőr papucsom, amit nagyon szeretek, mert egyszerű, sok mindenhez passzol és kényelmes is, de az lapos talpú. Tavaly nyár elején már egyszer vettem magamnak a Deichmann-ban egy hasonlót, de az két alkalom után tönkrement. A gyékény talpa szétszakadt. Kicserélték volna, de nem sok értelmét láttam, így helyette választottam inkább egy barna, magassarkú szandált. Abból persze nem volt fekete.

Ebből viszont most volt! :) Az árus 4500-ért akarta adni, de végül elhoztam 3500-ért. Mehettünk volna még lejjeb is, ebben biztos vagyok, de nem vagyok profi, s egyébként is, utálok alkudozni.




Féltem tőle, hogy túl magas lesz a sarka nekem, de meglepően kényelmes! Viszonylag jól tartja a bokámat is, nem csúszkál benne a lábfejem és mivel egybetalpú, így egész stabil benne a járásom. :)

Nektek hogy tetszik? :)


7 megjegyzés:

Nagyon muki :) Imádom a telitalpú szandikat

Nagyon tetszik:)igazi basic nekem:)

Ez gyönyörűszép! Ah 3500-ért, mázlista vagy!

Imádom a teli talpú szandikat, ezek a legkényelmesebbek ! :)

Köszönöm lányok, örülök, hogy tetszik Nektek is! :)

ez tényleg szuperjól néz ki, megnézném felhúzva is, nincs kedved outfitben megmutatni?

Megjegyzés küldése