2012. május 8.

Na, mi ez?


Van, aki elsőre tudja, mi lehet ez? :)))






Elárulom, ha nem derült volna ki a képek alapján: még a kínai piacon tett kirándulásom alkalmával vettem magamnak ezt a nejlon titokzoknit. Ami azt illeti, elsőre eszembe sem jutott, hogy nem lesz jó. Hozzáteszem, ritkán használtam eddig ilyesmit, tekintve, hogy utálom a nejlont. :) Ám vannak esetek, amikor praktikus lenne.

Hát megvettem. Itthon kibontottam és akkor nézem, hogy ennek mégis milyen formája van??? Ezt mégis hova lehet felvenni? A lábujjaimra??? De hát a csomagoláson a kép nem ezt mutatja... :S

Oké, nem volt egy nagyon nagy összeg (300 Ft/2 pár), de gyakorlatilag dobhatom ki. :(

6 megjegyzés:

Héééj, nem kell kidobni!
Neked nem hordott a nagyid, anyukád ilyet? Nálunk ismert alsónemű volt az ilyen, még a pasi lábán is volt nemrég, egy cipőboltos próba alkalmával. Jót is nevettünk a 46-os szexi, szőrös lábon.
A lábad a karton "alapján" kell beletenni, tehát az alján van a varrás és ennyi. Épp az ujjaid takarja, pont mint az illusztráción. ;)

Dyna: Felpróbáltam úgy, ahogy a rajzon van, de irtó kényelmetlen... A varrás a talpamon??? Ez elég béna szerintem. Nekem eddig csak olyan titokzoknim volt (pamut), ami olyan alakú volt, mint egy rendes zokni, csak nem volt szára. De ez marha béna. :)

Pontosan ahogy dyna mondja. Praktikus a kicsike, balerinánál nyáron shorttal és mini szoknyával. :D Sokan például azért használják nyáron, hogy ne legyen olyan büdi a lábuk, és ne a cipőbe izzadjanak. :)

Az én nagymamám a mai napig hord ilyet :-)
Jó ez, így szokott kinézni, nem kell kidobni! Próbáld fel és teszteld, hogy valóban működik :-)

én először azt hittem kis sapka a paróka alá:D
deciki:D

Ha végképp meg akarsz szabadulni tőle, akkor előtte próbáld ki hogy levágod a gumis részét. Már kész is életed legjobb hajgumija. Kicsit csúnya, de hajban már nem is látszik. És nagyon tartós, sosem húzza le a súlya :)

Megjegyzés küldése