2012. május 20.

Cannes 2012


Egy magyar modell is megjelent a Cannes-i filmfesztivál vörös szőnyegén. Palvin Barbi arany ruhában pózolt a fotósok hada előtt.


Ez a háromszögeket vagy sormintát idéző, retro mintás ruha nem a kedvencem. A színei rendben vannak, de a mintája és a fazon szerintem nem a legmenőbb. Barbi haja sem volt valami fantáziadús, egyszerűen lófarokba fogta és kész. Ennél én mondjuk kicsit többet vártam volna. Rendben, hogy fiatal, és még az is, hogy valami lazát szeretett volna, na de ez azért nem egy iskolai buli...






Salma Hayek talán későn szaladt be a ruhaszalonba? Elképzelhető, mivel fekete, mélyen dekoltált ruhája mellben "cseppet" szűknek tűnik... :S


Naomi Watts választása szerintem tökéletesen illik az alkalomhoz, jól nézett ki.






Eva Longoria, a Született feleségek sztárja fehér ruhája elölről semmi különös. A ravaszság a ruha hátulján található! :) Szerintem szexi és csinos megoldás.




Az aerobik nagyasszonya, Jane Fonda korát meghazudtolóan szuper formában van! 75 éves!!!! Valami elképesztő! A ruhája kifejezetten tetszik, csinos és elegáns, de nem túl hivalkodó, nem fest úgy benne, mint aki 25 évesnek akar kinézni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése