2012. május 17.

Puffos ujjak


Pólók, blúz, ing vagy blézer. Most szinte bárhol találkozhatunk velük. Mi a véleményetek a puffos ujjakról?
Én eleinte furcsának találtam őket, de kezdek megbarátkozni velük. Valahogy mindig arra asszociáltam, mint amikor régen mindenféle ruhában, de még a pulóverekben is hatalmas válltömések voltak. :) Szerintem az olyan vicces. Így utólag... Amúgy szörnyű volt.






Mostanában viszont egészen kezdek megbarátkozni vele, talán, mert sok helyen láthatjuk és kezdem megszokni. Ki tudja? :)

Mindenesetre megvettem az első ilyen felsőmet a szokott használt ruha butikomban! Oasis márkájú, kissé pasztell árnyalat. Első gondolatom az volt, sápaszt majd ez a szín, de mikor felpróbáltam, jól állt, így elhoztam.

7 megjegyzés:

be kell hogy valljam,én nagyon szeretem :)

Én is szeretem :) Olyan jól feldob egy sima, egyszínű felsőt is!

Hm, akkor nem vagyok egyedül! :D

Szerintem nagyon cuki :) habár nekem nem áll jól valamiért :D de húgomnak csomó ilyesmi pulcsija pólója van :) tök jók :)

Én nagyon szeretem,szerintem nőcissé tesz egy egyszerű pólót is.

Én is nagyon szeretem :) Joy napokon vettem puffos inget a tally weijlben. Nagyon szeretem :)

Nekem tetszenek és bár most vettem az első puffos ruhámat, véletlenül, a bolhapiacon, jó lenne még több is... A 3. ruha nagyon kellene, imádom!

Megjegyzés küldése