2012. május 6.

Díjat kaptam



Életem első blogger díja, amit nagyon köszönök! :)

Akitől kaptam: PAncsi pipereasztala és Bioarcápolás

Szabályok:
  1. Köszönd meg a díjat és linkeld be azt, akitől kaptad!
  2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az!
  3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernek!
Nem is tudom, olvasok-e rendszeresen 15 blogot, ezért nyilván nem fogom annyi bloggernek továbbadni a díjat, mert annak semmi értelme nem lenne.

Akiknek tehát én adom a "Tell me about yourself award"-ot:
És most jöjjön 7 új információ rólam:
  1. Kedvenc ételem a lasagne.
  2. A gyűrűket a középső ujjamon szeretem hordani.
  3. Ovis koromban a szülinapi tortámról mindig eltettem a marcipán figurákat.
  4. Nem sokszor nézek mostanában tévét, ha mégis, akkor általában a tehetségkutató műsorok elé ülök le.
  5. Hobbim évek óta az egyiptomi hastánc és az aerobik
  6. 3 hete új munkahelyen dolgozom, eleinte izgultam, hogy menni fog-e, de mostanra úgy érzem, sikerül belejönnöm.
  7. Foglalkoztam kutyakiképzéssel és természetes lovaglással is ("suttogás").

10 megjegyzés:

Gratulálok! És máris tovább növelem a díjaid számát:
http://divatesatobbi.blogspot.com/2012/05/dijat-kaptam.html
Szeretem olvasni a posztjaidat, csak így tovább! :)

Szia, ezt a díjat ma tőlem is megkaptad :)

Nagyon szépen köszönöm a Díjat!!! Nagyon kedves Tőled!!! :)

Nagyon köszönöm <3 húúú miért hagytad abba a kutyakiképzést ? :( Tök jó lehetett :)

Thündérke: sajnos most nincs kutyám... Sőt szabadidőm is elég kevés van. Így nehéz lenne rendszeresen kutyázni. :(

nagyon szépen köszönöm :))

Köszi a díjat!
Nem mondod, hogy hastáncolsz? Mióta? Én is, már majdnem 6 éve és imádom! Csak hát nem olcsó hobbi...

Bog-Bog: Igen, én 5 éve csinálom, bár most is volt sajnos egy fél éves kihagyásom, de ismét járok! :)
Egyébként ha csak szimplán tanulni jár az ember, azért nem olyan vészes, ha azt veszed, hogy mondjuk egy konditerem bérlet sem olyan kevés már manapság. Ami drága, azok inkább a workshop-ok, vagy ha magánórát szeretnél venni és ha fellépéshez ruhát csinálsz vagy csináltatsz...

sziasztok! nemrég indítottam egy DIY blogot, remélem hasznos dolgokat találtok benne! szerintem megéri benézni :) köszi

Megjegyzés küldése