2012. május 9.

Teszt: Golf Vital balzsam


Rég nem használtam már, pedig egy időben rendszeresen ezzel ápoltam hajmosás után a hajam. Most ismét visszatértem hozzá.

A jó öreg Golf balzsamot szerintem mindenki ismeri. Többféle változatban kapható, én mindig ezt a sárgát használtam, ami száraz, törékeny hajra való.

A csomagolása szerintem teljesen megfelel a célnak, nincs vele semmi bajom, igaz, nem is valami nagy szám.

A termék ígérete: "Hajmosás után a haj gyakran száraz és rugalmatlan, fénytelen és nehezen fésülhető. A Golf Vital hajöblítő balzsam természetes lecitint, valamint aktív hatóanyag-kombinációt tartalmaz, melyek erősítik a hajat és védik a gyors kiszáradástól. A hajöblítő balzsam használatával a haj rugalmas, lágy, csillogó fényű és könnyen fésülhető lesz."


2-3 percnyi hatóidőt ír, ezt nagyjából be is tartom, mikor használom. Hajmosás és szárítás után már első alkalommal is kicsit hidratáltabbnak és fényesebbnek érzem a hajam. Rendszeresen használva nem mondom, hogy folyamatosan egyre szebb lesz tőle a haj, de az biztos, hogy ha nem kenem a fejemre hajmosás után (időhiány...), akkor érzem a hiányát.

Pontos árat nem tudok mondani, de kb. 400 Ft körül szokott lenni a drogériákban a 200 ml-es kiszerelés. Nekem ez sokáig elég, főleg mivel nem is alkalmazom minden alkalommal. :)

Újra vásárolnám-e? Igen, már sokszor vásároltam és még fogok is venni belőle, ha ez elfogy.

2 megjegyzés:

Jaj, ezt tényleg mindenki ismeri! Biztos jó lehet, szeretem a Schauma termékeket. A hajammal nem sokat törődöm, mondjuk...

ez a balzsam hosszabitja a hajat ,,,gyorsabban fog nőni

Megjegyzés küldése