2012. június 1.

Teszt: Rezeda kókuszos, shea vajas ajakápoló


Ismét natúr terméket teszteltem! Most egy ajakápoló volt soron.

Ajakápolóból még sosem használtam kézzel készített, natúr ajakápolót, ezért is örültem meg neki nagyon. A termék a Rezeda kecsketejes szappanok kapcsán került képbe.

Termékígéret: "A szűz kókusz- és a shea vaj igazán tápláló hatású, természetes E-vitamin tartalmának és más antioxidánsainak hála, puhává és bársonyossá (na meg persze illatossá) teszi az ajkad. A kelleténél szárazabb és cserepesebb a szád? Akkor a shea vajas ajakápoló kiváló választás a kőolajtartalmú ajakápolók helyett."

A termék az általánosan elfogadott, kicsavarható műanyag tartóban található. A kupakja normálisan zár, bár kicsit tartottam tőle, hogy könnyen lejön majd, ha bedobom a táskába. Szerencsére még nem csalódtam benne.

A tartó külsején egyszerű minta látható és a termék neve, ill. az összetevők, úgy, mint kókuszolaj, jojobaolaj, méhviasz és sheavaj. A méhviaszt eleve imádom, az illatát különösen kedvelem. Én leginkább ezt érzem ki az ajakápoló illatából is, de ez egyáltalán nem baj, sőt!

 

A kupakot levéve egy narancssárgás színű, kemény állagú ajakápolót találunk a tartóban. Első használat alkalmával meglepett, hogy elég kevés anyag maradt az ajkaimon, kissé túlzottan keménynek tűnt az ajakír. Már kb. 2 hete használom és el kell, hogy mondjam, azóta nincs ilyen problémám. Lehet, hogy jót tett neki a kicsit melegebb idő vagy csak megszoktam, hogy nem kenhető olyan könnyen, mint az eddig általam megszokottak, mindenesetre mostanra nincs már vele semmi problémám.

Az íze nem rossz, sőt, igazából nem is tudom, milyen íze van. :) De nem is baj, nem kedvelném, ha folyamatosan érezném az ajakír ízét. Naponta többször kenem újra vele a számat, de azt hiszem, ez kell is. Utána puhábbnak érzem az ajkaimat, viszont - ahogyan a szájfényeket és rúzsokat is - nagyon hamar "le tudom enni", ezért kell időnként újra meg újra használni.

Azt hiszem, sokáig ki fog tartani, de várhatóan amint elfogy, beszerzek belőle egy újat!

A Rezeda natúr termékek közül a kecsketejes szappanokat itt találjátok, de ha valaki ajakápolót szeretne, az se habozzon! :)

És ne felejtsétek, még van pár nap arra, hogy jelentkezzetek a játékra!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése