2012. április 19.

Nyereményjáték!!! - Lezárva


Kattints és nyerj BB Krémet és további beauty termékeket!
A korábbi felmérés eredményei alapján próbáltam a Ti igényeitekhez alakítani az első nyereményjátékomat, így remélem, örömmel vesztek majd részt benne! :) Játékra fel!

Nyeremények

A sorsolást követően három nyertest hirdetek:

Nyertes Nyeremény
1. helyezett Garnier BB Krém (normál színben)
2. helyezett Kallos testápoló (normál és száraz bőrre)
Kallos  High Gloss körömlakk (pasztell sárga színben)
3. helyezett Astor Fash'n Studio körömlakk (narancs színben)
Kallos körömszépítő

1. helyezett nyereménye

2. helyezett nyereménye



3. helyezett nyereménye



Részvételi feltételek

Akkor vehetsz részt a sorsoláson, ha
  • feliratkoztál a blogra és a nyilvános követést választottad (jobb oldalon "Rendszeres olvasók"-nál tudsz feliratkozni) ÉS
  • kitöltöd az alábbi űrlapot ÉS
  • írsz egy hozzászólást egy tetszőlegesen kiválasztott másik bejegyzésemhez  és ennél a posztnál kommentben megírod a cikk címét és dátumát, pl. így: "Cipők tavaszra - 2012.jan.20."
    (Csak friss kommenteket tudok elfogadni, a játék meghirdetése előtt hagyott hozzászólásokat sajna nem, úgyhogy muszáj lesz körbenézni kicsit! :P)

A fenti feltételek teljesítése együttesen 1 esélyt jelent, de tovább növelheted az esélyeidet a következőkkel:

  • +1 esély: ha kitöltötted a játékról szóló korábbi kérdőívet (Ha erről lemaradtál, már nem tudod pótolni!)
  • +1 esély: ha írsz egy önálló bejegyzést a saját blogodra a játékról, képpel és erre a bejegyzésre mutató linkkel együtt (majd add meg a blogod URL címét)
  • +1 esély: ha kiteszed a saját blogod oldalsávjába a nyereményjáték képét az erre a bejegyzésre mutató linkkel (majd add meg a blogod URL címét)
  • +1 esély: ha lájkolod a Doo-Doo Gardróbja blog Facebook oldalát (jobb oldalon "Facebook"-nál a legegyszerűbb)
  • +1 esély: ha megosztod a blogot a Facebook-on

Összesen tehát 6-szor szerepelhet a neved a kalapban a sorsoláskor! :D

Fontos: Az ajándékok postázási költségét kizárólag magyarországi postacímre állom! Aki tehát külföldön él az vagy vállalja a postaköltség plusz részét vagy itteni címre kérheti az ajándékot.

Időpontok

A nyereményjátékra mostantól 2012. április 30-ig lehet jelentkezni.
Sorsolás 2012. május 1-én.

A nyerteseket azonnal, e-mail-ben értesítem és becenevüket (amellyel követnek) itt, a blogon közzé teszem! A személyes adataidat kizárólag a nyereményjátékban történő egyedi azonosításhoz használom! 

Ha bármi kérdésed lenne, írj a Kapcsolatnál megadott e-mail címre és szívesen segítek!

Sok sikert! :)


19 megjegyzés:

Teszt: X-Treme Last & Intense Red - 45M rúzs - 2012. április 3 (ehhez szóltam hozzá és köszönöm a lehetőséget! :))

Szia!
Amihez hozzászóltam:
2012. január 25., szerda
Teszt: Essence stay natural korrektor
:)

Sziaa. A szoknyácskádhoz kommenteltem :)

http://doodoogardrobja.blogspot.com/2012/04/es-kesz.html?showComment=1334864692694#c8673025780199689136

Szija:)

És... Facebook! című cikkhez kommenteltem

Szia! 2012.április 20. - Teszt: Rival de Loop kétfázisú szemfesték lemosó poszthoz kommenteltem.
Köszi a játéklehetőséget! :)

Szia!
Hozzászóltam egyik bejegyzésedhez: 012. március 18., vasárnap
Tavaszi lábápolás - közeleg a szandálszezon
http://doodoogardrobja.blogspot.com/2012/03/tavaszi-labapolas-kozeleg-szandalszezon.html?showComment=1335178059564#c7589109874455964478

Köszi a játékot! :) Szép napot!

2012. április 25, hozzászóltam a A kis fekete című cikkhez!

Szia!:) Én a fekete pakolós táskás poszthoz(ápr.28.) kommenteltem: http://doodoogardrobja.blogspot.com/2012/04/fekete-pakolos-taska.html?showComment=1335642749065#c1791478778829864403

Szia! Először is köszi a nyereményjátékot!
Ehhez a bejegyzésedhez írtam kommentet:
Mit tennél? 2012. március 30., péntek

http://doodoogardrobja.blogspot.com/2012/04/fekete-pakolos-taska.html#comment-form

szia! ide kommenteltem:) és bár csak most akadtam a blogodra, tetszik, megy is a readerembe ám!:)

Nagyon örülök és köszönöm! :)

http://doodoogardrobja.blogspot.com/2012/04/kis-fekete.html?showComment=1335647967421#c8173338368175533296

ide kommenteltem.köszi a jatekot .puszii

Szia!

Még nem tudtam, hogy ez a játék feltétele, de ide kommenteltem:
Teszt: Rival de Loop kétfázisú szemfesték lemosó - 2012.04.20.

Köszi a játékot :)

Írtad, hogy nem jelentkeznek sokan. A játékra én sem fogok, csak most találtam ide, nem ezért jöttem, de tetszik a blogod, feliratkoztam. Fel a fejjel, jó amit csinálsz! :)

Nagyon kedves Tőled, igazán köszönöm! :) És természetesen várlak legközelebb is!

Ide kommenteltem (vagyis ide is:D ):

"Vásároltam 2012. április 12., csütörtök"

Köszönöm a lehetőséget! :)

Szia! Köszi a játékot :)
ide kommenteltem:http://doodoogardrobja.blogspot.com/2012/04/fekete-pakolos-taska.html#comment-form

Kommenteltem :)
http://doodoogardrobja.blogspot.com/2012/04/teszt-rival-de-loop-ketfazisu.html?showComment=1335718414943#c7329209742466123109
Köszi a játékot!

Szia! Köszi a játékot :) Én a kókuszolaj teszthez kommenteltem :)

Megjegyzés küldése