2011. november 24.

Teszt: olíva-bergamott szappan


Nemrég kaptam ajándékba egy ilyen olíva-bergamott szappant. Már régen szerettem volna kipróbálni egy ehhez hasonló natúr terméket, mivel a bőröm extra száraz és úgy hallottam, az olíva nagyon jót tud tenni neki. Még nem sokszor használtam, ugyan, de kezdeti tapasztalataimat azért leírom.

Az említett szappan a honlap szerint hidegen sajtolva készül, leírása alapján az olívaolaj táplálja és nyugtatja a bőrt,a bergamottolaj pedig hozzájárul a száraz, repedezett vagy túlérzékeny bőr gyógyulásához.

Ez utóbbi olajnak köszönhetően az illata nekem tetszik, kellemes, nem túl hivalkodó. A natúr, illatmentes olívaszappan azt hiszem, túl semleges lett volna.

Használatával kapcsolatban egyetlen dolog elég zavaró: kissé nehezen áll kézre nekem a túl sarkos, tömb alak. Szerintem sokkal kényelmesebb használni a régi, ovális szappanokat. Hozzáteszem, nagyon régen fogtam a kezembe szappant, mivel gyakorlatilag csak folyékony kézmosót és tusfürdőt használok.

A fentiektől eltekintve egész jól habzik, igaz, nem úgy, mint egy szokásos tusfürdő, de natúr termékhez képest szerintem nem teljesít rosszul.

Ahogy a habot lemosom magamról, kissé tapadósnak, száraznak érzem a bőröm (még a zuhany alatt), olyasmi érzés, mintha a szappan mindenféle zsiradékot lemosna rólam. Törölközés után azonban nem érzem, hogy extrán száraz lenne a bőröm.

Hosszabb távú hatásáról nem igazán tudok nyilatkozni, de egyelőre úgy ítélem meg, hogy nem rosszabb, mint a tusfürdők, amiket eddig használtam, de nem is jobb náluk.

A szappant itt nézheted meg: yamuna.hu

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése