2012. június 18.

Fukszia bikini


Bár tavalyi modell, most mégis megvettem - potom áron.
Mindössze 750 Ft volt, mert utolsó darabként árválkodott a leértékelt cuccok közötti állványon. És hogy hol? Nos, a Tesco-ban. Ez ugyanis egy F&F bikini. Biztos nem nagy minőség, de én pont ilyet kerestem. Annak ellenére, hogy kedvelem a színes, mintás fürdőrucikat, ha vásárlásról van szó, valahogy mindig az egyszínűeket választom. Ez persze most adott volt, hisz csak ebből volt a méretemben.

Csodák csodájára pánt nélkül is tökéletesen megmarad rajtam a felsője, nem kell húzgálni, igazgatni folyton. El sem hiszem. :) Na jó, elhiszem, mivel tavaly már vettem egy ugyanilyet feketében. :)) És az is tök jó, sőt elárulom, a felsőjét sokszor akkor is használom, ha olyan felsőt veszek fel, amelyhez nem passzol a normál, pántos melltartó.

Erős színe van, de ha sikerülne kicsit lebarnulni, akkor szerintem tök jól fog mutatni.

Te vettél idén bikinit? Ha igen, milyen színű?

2 megjegyzés:

Szép a színe nagyon! :) Én idén türkizt vettem, be is mutattam a blogomon, nagyon örültem én is neki, mert ugyanúgy utolsó darab volt!

Elíz, megyek, megnézem a tiédet, mert eddig valahogy elkerülte a figyelmem! :)

Megjegyzés küldése