2012. június 14.

Szeretném - bézs nadrág


Szeretnék egy vékony, kissé rugalmas anyagból készült, bézs színű nadrágot, méghozzá szűk fazonban.

Egy homokszínű nacim ugyan van, de az kifejezetten bő szárú (kissé trapéz) és inkább sportos szettekhez passzol. A most divatos, magas derekú fazonok szerintem nekem nem állnak jól és amúgy is valahogy sokkal kényelmesebb számomra a csípőig érő nadrág. Talán mert megszoktam, nem tudom. Egyébként sem igazán kedvelem a magasra feljövő fazonokat - divat ide vagy oda. Azt a típust meg kifejezetten utálom, ami pont a hasnál és a csípőnél húzott (bővebb).





Nektek van bézs nadrágotok?

3 megjegyzés:

Én tavaly vettem 2-t, egyet a Terranovában, egyet pedig a Pimkieben. Idén is beújítottam most egyet a Tesco akciós cuccaiból. Nekem nagyon tetszenek! Általában blézerrel hordom, mint pl. az utolsó képen.

Névtelen, sajnos egy út Ausztriába sajnos autó nélkül nehezen kivitelezhető. :(

Mystyck, ha valamikor eljutok Tesco-ba, majd körbenézek, köszi a tippet!

Megjegyzés küldése