2012. június 8.

Hogyan éld túl? - foci EB 2012


Nos, elkezdődött... És eltart egy darabig a futball EB. Ezért álljon itt pár jótanács ahhoz, hogyan vészeld át ezt az időszakot!

Nézd a meccseket

Elég kézenfekvő megoldás, hiszen akárhogy is nézzük, ez egy igen fontos sportesemény és a legjobbak legjobbjait láthatod játszani! Ha nem is minden meccset, de néhányat azért ki lehet bírni.

A párod, tesód vagy az apukád biztos szívesen elmagyarázza az alapvető játékszabályokat, hidd el nem túl bonyolult. Gondolj bele, a férfiak mind tudják, mit jelent a les, a pontlövés és hasonlók... :)

Az élményen kívül miért lehet jó, ha Te is végigizgulod a mérkőzéseket? A suliban illetve a munkahelyeden be tudsz kapcsolódni az olyan beszélgetésekbe, amelyek úgy kezdődnek: "mit szólsz a tegnapi eredményhez?" A srácok, férfiak jófejnek fognak tartani, a nők pedig irigykednek majd, hogy mekkora hős vagy! :)


Érdekes hangulata van annak is, ha nem otthonról követed a mérkőzéseket, hanem beülsz valahova, ahol nagy kivetítő van. Igazi közösségi élmény lesz!

Szurkolj

Válassz egy olyan csapatot, akinek szurkolni fogsz! A szokásos, elcsépelt "nézd a szuper focis pasikat" dolgot inkább hanyagolnám. Helyette nézzük, milyen lehetőségeid vannak a divat terén, ha vérbeli szurkoló vagy.



 


 





A legfontosabb kellékek futball szurkoló lányoknak:

  • a kiválasztott csapat nemzeti zászlajának színeit idéző top vagy mez
  • nemzeti színű sál
  • baseball sapka
  • vicces kalap
  • nemzeti színű karszalag vagy karkötő
  • arcfestés, bátrabbaknak testfestés

Főzz vagy süss

Amíg a párod vagy a férfirokonok a tévé előtt csorgatják a nyálukat, vedd birtokba a konyhát és készíts nekik valami finomat. Nem baj, ha nem vagy gyakorlott szakács, vannak olyan pofonegyszerű fogások, amelyekkel abszolút kezdőként is megbirkózol.


Néhány könnyen elkészíthető étel:

  • melegszendvics - pizzaszósz, felvágott és sajt
  • sajtos rúd
  • hot dog házilag - nagy sóskifli, virsli, mustár
  • grissini
  • igazi óriásperec
  • palacsinta - túrós, kakaós, lekváros, fahéjas vagy akár tejfölös, sajtos...
  • lángos
  • tiramisu - én a Szarvasi mascarpone doboz tetején található recept alapján szoktam készíteni
  • citromos álom - babapiskóta, majd rá citromos joghurt (vagy natúr joghurt citromlével és pici cukorral elkeverve), majd jól lehűtve 

Blogolj

Most szabadon garázdálkodhatsz a számítógépen. Ha Te is blogolsz, akkor most lesz időd előre megírni néhány bejegyzést, képeket gyűjthetsz hozzájuk, szerkesztheted a fotókat. Kitalálhatsz tematikus cikksorozatot, de ad hoc jelleggel is írhatsz, ha úgy tartja kedved vagy úgy jön az ihlet.


Ha mostanában nem nagyon volt lehetőséged olvasgatni a többieket, akkor most bepótolhatod, sőt kereshetsz olyan új blogokat is, amelyeket eddig nem ismertél! Inspirálódj, tájékozódj, meglátod, írni is könnyebb lesz majd és gyorsan elrepül az a 2x45 perc, amíg egymagad vagy az íróasztalnál! :)

Ha nem tudod, hol kezdd, nézd meg a blogom jobb sávjában, én kiket szoktam olvasni!

Nézz filmet

Egy átlagos film közel 90 perc, egy-egy sorozat epizód pedig 40-45 perces. A neten sok helyen érhetők el és nézhetők online filmek. Én pl. korábban elkezdtem a Vámpírnaplókat és a 24-et is. Lehet, most folytatom majd, ahol abbahagytam... :)


Csak dőlj hátra és élvezd a mozit! Gondolj bele, most érdemes rákeresni az összes romantikus filmre, amit a barátoddal, férjeddel úgysem tudnál megnézni. :)

Ajánlott filmek:

  • Alkonyat epizódok
  • Büszkeség és balítélet
  • Értelem és érzelem
  • Marley meg én
  • Sztárom a párom

Spotolj

Ha már foci, akkor Te se maradj ki a sportból! Attól függ, mi a célod, fogyni, erősödni vagy formálódni szeretnél, válaszd ki a megfelelő sportágat.


Suli vagy munka után menj el egy csoportos aerobik órára, próbáld ki a zumbát vagy vegyél egy kondi bérletet és járj el az edzőterembe. Ne izgulj, ha gépeken dolgozol, akkor sem leszel 5 perc alatt olyan, mint egy body builder! :)

Ha a környék alkalmas rá, menj el kocogni a barátnőddel vagy bringázz egy nagyot. Közben hallgathatod kedvenc zenéidet is. Válassz dinamikus számokat, figyeld meg, sokkal jobban fog menni az edzés!

Ha konditermet keresel, látogasd meg a Sportkaput, ahol akciós sportbérleteket is találsz!

Csinálj egy csajos estét

Állj neki egy kis házi szépítkezésnek, egy kis (vagy inkább nagy-) generál senkinek sem árt. :) Ha gondolod, hívd át egy barátnődet, hogy aludjon nálad, így a házi wellness közben dumálhatjátok meg az elmúlt időszak legfontosabb eseményeit.

Lépések, amelyeket nem érdemes kihagyni:

  • tegyél a hajadra valami hatásos hajpakolást és amíg készülődsz, hagyd is fenn (javaslom a kókuszolajat vagy a ricinusolajat)
  • zuhanyozz le és használj házi készítésű, natúr testradírt
  • hozd rendbe a lábaidat (erről írtam már korábban itt)
  • használj kényeztető testápolót a bársonyos puhaság érdekében
  • radírozd le az arcbőröd, majd tegyél fel egy tápláló/hidratáló pakolást, ehhez használj természetes alapanyagokat (pl. túró, méz, banán..., nézz utána, mi a neked leginkább megfelelő házi pakolás)
  • amíg a pakolás az arcodon van, lakkozd ki a körmeidet a kezeden és a lábaidon is
  • mosd le az arcodat és ha úgy érzed, szükséges, szárítsd meg a hajad
  • fogmosás és már mehetsz is aludni

Neked vannak további tippjeid?

10 megjegyzés:

hát ennek a bejegyzésnek szerintem semmi értelme,miért kéne ahhoz hogy szurkolj kikenni magad,meg mezt venni meg sálat meg minden ilyesmit?!Ráadásul ezek nem is olyan olcsoak ahhoz,hogy "minden szurkolólány" betudja szerezni...Ne haragudj hogy leszóltam a bejegyzésed de nekem ez a véleményem.

Névtelen, természetesen nem kell ahhoz testfestést, meg mezt venni, hogy szurkolj. A fentiek csupán ötletek voltak ahhoz, hogyan dobhatod fel a hangulatod, ha pl. egy baráti társasággal mész meccset nézni.
Az, hogy kinek mi olcsó vagy drága, nehéz megítélni. Van, aki 10 ezer Ft-ért vesz egy szempillaspirált, más meg kéthavonta se tud ennyit költeni testápolásra, sminkre, ruhákra együttesen.
Sajnálom, hogy ez a bejegyzés nem nyerte el a tetszésed, talán a legközelebbinél máshogy lesz! :)

bocs, de... miért is kell az eb-t túlélni? nem szeretem a focit, de viszonylag kevés lelki sérülést szerzek egy eb/vb ideje alatt. azt hiszem eddig az jött be leginkább, hogy nem nézem. ez a bejegyzés tényleg semmitmondó volt és üres, de legalább így beleillik a koncepcióba.
E.

Aki nem meri névvel felvállalni a véleményét, annak a "véleményére" ne is adj! ;)
Én szeretek meccset nézni, tegnap is megnéztem mind a kettőt :D A labdás muffinok nagyon cukik!

Névtelen, köszi a véleményed, ez is egy a sok közül. :)

Elíz, én is szoktam meccseket nézni, nem csak az EB alatt, a ma estit is valószínűleg nézem majd! :)

Akinek a párja meccs függő és teszem azt ő meg nem,annak tényleg túl kell élni,vagy beállni a sorba. Szóval nem értek egyet a névtelen hozzászólóval.

Nekem nem kell túlélnem szerencsére, a barátom nem focirajongó :-)

LittleMucli: egyetértek Veled, én is pont erre gondoltam, mikor írtam a bejegyzést. :)
Bog-Bog: a szerencsések egyike vagy! Becsüld meg! :D

Én szívesen nézem a meccseket, ugyh szerencsére nem kell túlélnem ezt az időszakot.:)

Szabina, akkor most tobzódhatsz! :D

Megjegyzés küldése