2012. június 6.

Gombafejek zöldfűszeres túróval és steak krumplival


Ma estére valami könnyű ételt terveztem.

Gombafejek zöldfűszeres túróval és steak krumplival
Hozzávalók 2 személyre:
8-10 közepes fej csiperke gomba
kb. 15 dkg tehéntúró
pár kanál tejföl
1-2 gerezd fokhagyma
snidling
petrezselyem
kakukkfű
só, bors
kevés reszelt sajt

pár szem újkrumpli
olaj
kakukkfű
só, bors

Először bekapcsolom a sütőt, míg felmelegszik, a krumplit negyedekre vágom, úgy teszem be őket egy tepsibe, hogy ne fedjék egymást. Egy kis tálkában összekeverem a fűszereket az olajjal, majd ezzel minden krumplit meglocsolok és már mehet is a sütőbe.

A gombát meghámozom, a tönkjét el szoktam tenni ilyenkor, jó lesz holnap egy gombás omletthez. :) A gombafejeket a tetejükkel lefelé egymás mellé helyezem egy másik (kicsit kiolajozott) tepsiben. Elkeverem a túrót és a tejfölt, hogy könnyebben kenhető állagot kapjak, majd mehet bele az apróra vágott fokhagyma és a fűszerek. Ezzel betöltöm a gombafejeket és a tetejükre kevés reszelt sajtot szórok.

Most tettem mellé egy-egy fej vöröshagymát ill. főzőhagymát is. Mindkettőt félbevágtam, hogy gyorsabban megpuhuljanak. Én imádom a sült hagymát, de helyette lehet adni hozzá valamilyen zöld salátát is.

Hogy tetszik?

4 megjegyzés:

Imádom a túróval töltött gombafejet <3 nagyon megkívántam most:$

Imádom a gombát mindenféle formában, de ilyet még nem ettem. Ki fogom próbálni.

Isteni fini,de ez nem egy könnyü vacsi!(gomba,hagyma!!!!!!!)

Megjegyzés küldése