2012. június 10.

Milka lassúzós Guiness rekord


Szombat délután Guiness rekordkísérletben vehettek részt mindazon párok, akik mertek gyengédek lenni! :)

Délután 5 órától osztották a karszalagokat, amelyek segítségével elektronikusan regisztrálták a résztvevők létszámát. Eleinte nagyon úgy tűnt számomra, hogy nem leszünk elegen... A franciáknál ugyanis 2009-ben 5030-an lassúztak egyszerre 5 percen keresztül.

A nagy füves pálya egyik felén kapott helyet a színpad, ahol egymás után énekelt pár számot Puskás Peti, Majka, Tolvai Reni és Király Viktor. Hallgathattunk volna érdekes lassúzós sztorikat is tőlük, de valljuk be, mi lehet érdekes egy lassúzáson? :) Táncoltok, aztán kész. :D Dukai Regina (akit csak beszélgetni hívtak, más teendője nem volt) elmesélte, hogy még sosem lassúzott... (???) Volt nyereményjáték és lehetett fényképezkedni a kihelyezett, életnagyságú Milka tehénnel. (A celebekkel is lehetett, de engem sokkal inkább a lila tehén érdekelt volna. :D)

A hostess lányok kétféle matricát osztogattak, az egyik azt mutatta, hogy párral érkezett, míg a másik azt jelezte, hogy táncpartnert keres az illető. Számomra meglepő módon sokan érkeztek partner nélkül is, ami tök jó! Volt egy pár, akik ott, helyben álltak össze egy táncra és valódi tánctartásban táncolták végig a számot, mintha keringőztek volna. :) Nagyon helyesek voltak.

Ja és nem csak a tizenéves korosztály volt jelen, sőt! Láttam nyugdíjas mamit és papát is, tök jófejek, hogy kijöttek egy ilyen rendezvényre!

Az éles dolog előtt volt egy próba, hogy kiderüljön, a tömegnek hogyan is megy ez a szabályos lassúzás. :)

Lassúzási szabályok a Guiness rekordhoz:

  • két főnek kell egymással szemben táncolnia (3-an vagy többen nem kapaszkodhattak össze),
  • a testeknek össze kellett érnie (legalább a kezeknek) :D,
  • mindkét fél lábainak a talajon kell lennie (vagyis aki pl. kisgyerekkel táncolt, az nem vehette ölbe a gyereket),
  • táncolni kell.
Úgy tűnt, ez mindenkinek ment, legalábbis nem láttam olyat, akit szégyenszemre kiállítottak volna. :D

A hivatalos rekordkísérlet este 7 óra után nem sokkal vette kezdetét Király Viktor és Zséda által közösen előadott Adele számra.


A végeredmény? Nos, megvan a rekord! 5188-an voltunk jelen és táncoltunk, ezzel lenyomtuk a franciákat! :D

Jópofa kis program volt, egyetlen hiányérzetem támadt csupán: egy falat Milka csokit sem kaptunk. :(

Ti is kint voltatok?

2 megjegyzés:

Jó lehetett, én próbáltam rá venni a férjem de nem volt partner ehhez :D
A csokival meg teljesen igazad van, legalább egy -egy kockányi járt volna ! :D

Jó lehetett, ilyenekre én is mindig kapható vagyok :)

Megjegyzés küldése