2012. június 19.

Hosszú ruha


A kánikulában érdekes módon én pont nem a rövidebb, hanem éppen a hosszú ruhákat részesíteném előnyben.
Szerintem kényelmesebb érzés egy finom, lenge anyag, mint egész nap egy mondjuk szűk miniruhában feszengeni. Arról nem beszélve, hogy miniben mindenképp célszerű keresztbe tenni a lábakat, ha leülsz, így szépen csorog a lábadon a víz... :) Hosszú ruhában lehetsz kicsit "lazább"!

Ezek után nevetni fogtok, de egyetlen hosszú ruhám vagy hosszú szoknyám sincs! :D Épp ma voltam nézni, de nem találtam megfelelőt. Sajnos a legkisebb is nagy volt rám... Egy csomó ruhából meg nincs is méret, legalábbis a kínaiaknál.

Néztem egy ehhez hasonló fazont: felső része gumis (nem volt fodros), pánt nélküli, alul tök sima, kicsit bővülős és nagyon kellemes, szellős, gézhez hasonló anyagból készült. Sajnos nagyon nem volt jó, pedig szerintem bírnám!


Egyébként ha már pántos, akkor örülnék, ha nem spagettipántos lenne, hanem kicsit szélesebb vagy esetleg nyakbakötős, mert nem igazán szeretem, ha kilátszik alóla a fehér vagy fekete melltartópánt... :S Szép álom, hogy találok ilyet... :D














Isteni színe van!!!




Van kedvenc? :)


5 megjegyzés:

imádom ezeket a ruhákat:)

Utolsó előtti, a türkiz és a fehér-szürke jöhet ide nekem! :D

Jól néznek ki, csak magamon nem tudom elképzelni.:)

én már vagy 30 maxi ruhát próbáltam fel,de valahogy az összesben 2x akkorának tűnök:( :D


xx
vikkktoria

http://championcosmic.blogspot.hu/

Victoria, ez nálam is hasonlóan van, mindegyikben úgy érzem magam, mint egy vemhes víziló! :D Pedig azért attól elég messze vagyok... :)

Megjegyzés küldése